پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/ خروش انقلابی مردم قم در حمایت از اقتدار و امنیت کشور

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان قم خطاب به طراحان اصلی آشوب‌های اخیر و کشورهای استکباری گفت: شما کوچک‌تر از آن هستید که بتوانید با نظام اسلامی مقابله کنید، انقلاب اسلامی ریشه در ولایت فقیه دارد و شجره طیبه‌ای است که نه فقط با این حرکت‌ها نمی‌لرزد، بلکه با اقتدار و بصیرت ملت خود، شما را نیز سرکوب خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری حوزه،  آیت‌الله سیدمحمد سعیدی ظهر امروز در راهپیمایی مردم استان قم برای حمایت از اقتدار و امنیت کشور که در راستای لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی از مصلای قدس تا حرم مطهر بانوی کرامت برپا شد، طی سخنانی اظهار کرد: امروز سالروز ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به قم است که این مناسبت مهم با حرکت انقلابی و بصیرتی قم مصادف شده و مردم با حضور خود در این حرکت به حضرت معصومه سلام‌الله علیها اعلام می‌کنند که همچنان پای آرمان‌های اسلام و انقلاب ایستاده و آماده‌اند تا در مسیر ولایت فداکاری کنند.

وی خطاب به طراحان اصلی آشوب‌های اخیر و کشورهای استکباری گفت: شما کوچک‌تر از آن هستید که بتوانید با نظام اسلامی مقابله کنید، انقلاب اسلامی ریشه در ولایت فقیه دارد و شجره طیبه‌ای است نه فقط با این حرکت‌ها نمی‌لرزد بلکه با اقتدار و بصیرت ملت خود، شما را نیز سرکوب خواهد کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: تیم‌های تروریستی مدت‌هاست برای این آشوب‌ها درحال برنامه‌‍ریزی، شبکه‌سازی و سرمایه‌گذاری هستند، اما اکنون با بصیرت ملت و تلاش نیروهای نظامی و انتظامی سرمایه‌گذاری دشمنان بی‌نتیجه مانده و طرح‌های آنان شکست خورده است.

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی‌سازی این توطئه و فتنه بسیار شجاعانه، فداکارانه و ایثارگرانه عمل کردند، گفت: ایشان با سخنرانی و عملکرد خود فتنه دشمنان را از انقلاب اسلامی دور و کشور را از تفرقه و نفاق در امان نگه‌داشتند.

آیت‌الله سعیدی یادآور شد: مردم باید بدانند که این اغتشاشات توسط عوامل و طراحان شناخته شده دنبال شد و حساب آن‌ها از فتنه‌گران و اغتشاشگران جداست.

امام‌جمعه قم گفت: این فتنه یک بسته‌ای بود که برای از بین بردن جبهه مقاومت در منطقه و به ویژه در عراق، لبنان و ایران اسلامی به‌عنوان عمود این جبهه طراحی شده بود اما دیدید که مردم ایران اسلامی با وجود پیچیدگی جبهه استکبار شجاعانه به صحنه آمدند و دستگاه‌های امنیتی و نظامی و بسیج، کشور را از شر اشرار و آشوبگران نجات دادند و فتنه دشمن بی‌اثر شد.

وی با اشاره به اینکه مطالبات به حق نباید به فراموشی سپرده شود، تصریح کرد: مسئولان باید همه تلاش خود را در راستای تحقق مطالبات مردم بکار گیرند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ما نظر کارشناسان و متخصصان را قبول داریم، مطرح کرد: اعلام افزایش قیمت بنزین در ایام میلاد، بدون آگاهی‌بخشی و زمینه‌سازی‌های لازم ناراحتی مردم را به دنبال داشته است و مسئولان امر باید پاسخ‌گوی عملکرد خود باشند.

وی از مشکلات تولید ملی یاد کرد و گفت: تحقق رونق تولید ملی که مورد تاکید رهبری است از مهم‌ترین مطالبات مردم است که باید به آن توجه شود و در این راستا نیاز است که فرمایشات رهبری در دستور کار مسئولان قرار گیرد
آیت‌الله سعیدی تاکید کرد: بدخواهان در خارج و مزدوران در داخل بدانند که اگر به توطئه‌چینی و فتنه‌گری خود ادامه دهند وظیفه شرعی این ملت شجاع ایران این است که تا خنثی‌سازی، نابودی و سرکوبی آن‌ها از پای نخواهند نشست.
انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
    1 1
    بایستی حقوق بازنشستگان و خانواده های مستمند و به شدت نیازمندشان که جمعیت قابل توجهی از خانوارهای طبقه متوسط و محروم و خدوم و رنج کشیده مدافع نظام و انقلاب رو با خدمت صادقانه ۳۰ ساله بدون فساد( دزدی ، رشوه ، اختلاس و فرار از کشور)تشکیل می دهند با توجه به منابع حاصل از اصلاح قیمت بنزین بطور کامل در سال ۹۹ همسان سازی شود.تا شرایط برای ادامه حیات و زندگی خانوارهای بدنه اصلی مدافع نظام و انقلاب در تمامی عرصه های مهم کشور، فراهم گردد.
  • آگاه ساز IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
    0 0
    آگاه ساز: ❌ این استدلال که قطع اینترنت به دلایل امنیتی است اگر صحیح باشد، نشانگر ضعف و نقص در مراکز امنیتی است که باید هر چه سریعتر باید برطرف شود❗️
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۳
    0 0
    یک ماه مواجب آقازادگیشان را قطع کن تا ببینی از شمر هم حرمله تر می شوند