جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: به دشمنان و ایادی جیره خوار و کینه توز در منطقه هشدار می‌دهیم که دست از خباثت و فتنه انگیزی بردارند، چرا که این انقلاب برآمده از خون شهدا است و انقلاب مردمی است و ملت ایران با تمام قدرت پای آرمان ها خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام  والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی میثاق با ولایت و حمایت از اقتدار امنیت که در میدان آزادی قزوین برگزار شد، از حضور بی نظیر، هوشمندانه و با بصیرت مردم انقلابی، متدین و لایتمدار استان قزوین قدردانی کرد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: وقتی امتی پشت سر رهبر و انقلاب ایستاده باشد و جانفشانی کند، هیچ قدرتی نخواهد توانست به آن آسیب زده و این ملت بصیر وآگاه بارها نشان داده اند که فدایی رهبری بوده و برای پاسداری از انقلاب، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی ادامه داد: به نمایندگی از مردم قزوین خطاب به دشمنان ایران اسلامی شامل آمریکا، اسرائیل غاصب و ... که با اقدامات فریبکارانه درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند باید بگویم که که هیچ دشمنی نمی تواند امت یکپارچه را تسلیم کند.

استاد حوزه علمیه قزوین  ادامه داد: به دشمنان و ایادی جیره خوار و کینه توز در منطقه هشدار می دهیم که دست از خباثت و فتنه انگیزی بردارند، چرا که این انقلاب برآمده از خون شهدا است و انقلاب مردمی است و ملت ایران با تمام قدرت پای آرمان ها خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: شما مردم بصیر و آگاه قزوین از روزهای نخست صف خود را از اغتشاشگران و عناصر خود فروخته جدا کردید و با اغتشاشگران همراهی نداشتید و این مهم افتخاری برای مردمان این شهر دارالمومنین است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خطاب به مسئولین و دولتمردان بیان کرد: مسئولان باید با تصمیم گیری عاقلانه و خردمندانه و اجرای صحیح و کارشناسانه سازو کاری را فراهم کنند تا مصالح امت و ملت ایران که همه جان و مال خود را برای این نظام  مقدس جمهوری اسلامی هزینه کرده اند، تامین شود.

وی اظهار کرد: اگر مسئولان کشور در تصمیم گیری های خود دچار اشتباه شوند، هزینه های بسیار سنگینی بر این ملت تحمیل خواهد شد و اگر در اجرای آن هم کوتاهی صورت گیرد همان تصمیم درست هم ممکن است منجر به آسیب و خسارت جبران ناپذیر شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم این استحقاق را دارند که دولتمردان آنها را مانند فرزندان و خویشان درجه یک خود بدانند و برای رفاه آنها شب و روز نداشته باشند.

حجت الاسلام سبحانی نیا بیان کرد: امیدواریم در فرصت باقیمانده خدمتگزاری این دولت، شاهد تصمیمات ارزنده و حکیمانه و اجرای صحیح آن تصمیمات باشیم تا آیندگان قضاوت خوبی از عملکرد دولتمردان داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha