سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
سردار قربانی

حوزه/ مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز ابرقدرت ها و کشورهای جهان اسلام بر روی جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه ای باز می کنند که همه اینها مرهون خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار مرتضی قربانی، صبح امروز در تجمع بسیجیان که در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  شهدای والامقام، گفت: استان متدین و ولایتمدار قزوین بیش از ۳۰۰۰ شهید را تقدیم کرده که نشان دهنده پایبندی این منطقه به ارزش های انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: چهره های ممتاز و برجسته شهر دارالمومنین که نمونه آن شهیبد رجایی، شهید بابایی، شهید لشگری و ابوترابی در عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی منشا ء خدمات به ماندگاری بوده اند که به روح پاک این عزیزان درود می فرستیم.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  با تاکید بر این که امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی در جهان مثال زدنی است، اظهار کرد: امروز ابرقدرت ها و کشورهای جهان اسلام بر روی جمهوری اسلامی ایران حساب ویژه ای باز می کنند که همه اینها مرهون خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری بوده، لذا باید در همه حال شکر گزار نظام اسلامی و ولایت باشیم.

سردار قربانی تصریح کرد: در دوران پرافتخار دفاع مقدس دشمنان و استکبار جهانی انواع حمایت ها را از رژیم بعث صدام به عمل آوردند، چرا که هدف آنها شکست ایران اسلامی بود، ولی به برکت همین شهدای والا مقام، انقلاب اسلامی امروز به کمال رسیده است.

بسیج یک تفکر است

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین هم در این تجمع گفت: بسیج یک تفکر است که در قالب یک تشکیلات شکل گرفته و همواره در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی مورد استفاده قرار گرفته و پیروزی به همراه داشته و موجب پیشرفت های فراوانی در کشورمان شده است.

وی بیان کرد: بسیج یک حرکت الهی در راستای خدمت به دین خدا و در راستای ارزش های اسلامی گام بر می دارد و هرکسی که در مقابل دشمنان اسلام و ولایت و برای حفظ آرمان های انقلاب می ایستد، بسیجی است.

مصطفایی تصریح کرد: بسیج وابسته به صنف یا گروه خاصی نیست، بلکه یک حرکت اجتماعی سازمان یافته و منسجم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha