پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی در جمع طلاب گفت: امروز در جامعه اسلامی علاوه بر داشتن بصیرت و دشمن شناسی، مسئولان نیز باید به مطالبات مردم رسیدگی کنند تا شاهد امنیت و آرامش در جامعه باشیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه سردارین قزوین گفت: امروز دنیای کفر و در راس آن آمریکا و اسرائیل با فروش اسلحه، قتل عام مردم، نادیده گرفتن حقوق بشر و تحریم های ظالمانه بزرگترین جنایات را علیه بشریت مرتکب می شوند.

مدیر سابق حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز در جامعه اسلامی علاوه برداشتن بصیرت و دشمن شناسی، مسئولان نیز باید به مطالبات مردم رسیدگی کنند تا شاهد امنیت و آرامش در جامعه باشیم.

عباسی بیان کرد: ملت ایران در حوادث اخیر که فتنه بزرگی از سوی دشمنان طراحی و برنامه ریزی شده بود، به خوبی به صحنه آمده و به دشمنان اعلام کردند که در دفاع از کشور و عزتشان همچنان در صحنه هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران توانسته با حفظ وحدت اسلامی به موفقیت ها و پیشرفت های بسیاری دست یابد و در برابر تهدیدات روز افزون دشمنان ایستادگی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha