پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار

حوزه/ مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مقام معظم رهبری در این بیانیه مردم را به عنوان سرمایه اجتماعی معرفی کرده اند، بنابراین حوزه های علمیه می توانند در این بخش هم یاری گر رسانه ملی باشند، چرا که مردم در همه تهدیدها و تحریم ها پشتیبان نظام برآمده از خون شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس سعید انبارلویی ظهر امروز در نشستی با مدیران و معاونین حوزه علمیه قزوین گفت: حوزه علمیه قزوین امروز از ظرفیت و توانمندی بالایی در زمینه تهیه و ساخت برنامه های معارفی برخوردار است، لذا در تلاش هستیم که با تشکیل اتاق فکر از این ظرفیت بهره برداری شود.

مدیر کل صدا وسمای مرکز قزوین به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری در این بیانیه مردم را به عنوان سرمایه اجتماعی معرفی کرده اند، بنابراین حوزه های علمیه می توانند در این بخش هم یاری گر رسانه ملی باشند، چرا که مردم در همه تهدیدها و تحریم ها پشتیبان نظام برآمده از خون شهدا هستند.

وی به اتفاقات اخیر در برخی از شهرهای مختلف کشور پرداخت و بیان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند با نفوذ  و هدفمند در نهادهای تاثیرگزار کشور، اهداف و برنامه های تخریبی را علیه نظام اجرا کنند، لذا رسالت امروز  روحانیون و رسانه بسیار خطیر و حساس است.

انبارلویی به پخش برنامه معارفی «تا آسمان» از شبکه استانی قزوین اشاره کرد و گفت:  برنامه پرمخاطب «تا آسمان» با حضور کارشناسان مطرح و جوان حوزه علمیه قزوین، همه روزه به روی آنتن می رود و مورد استقبال مخاطبان و خانواده ها قرار گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha