پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
لارستان

حوزه/ مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور نیاز جامعه را صد برابر بیشتر از گذشته دانست و گفت: شرایط فردا از امروز دشوار تر است، از این رو باید آمادگی طلاب بیشتر از گذشته باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان عصر شنبه 23 آذرماه، پس از بازدید از مدرسه علمیه لارستان، در جمع طلاب این مدرسه و همچنین مدرسه علمیه گراش که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه علی بن ابیطالب(ع) لارستان برگزار شد، نعمت جوانی را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: طلاب جوان باید در مرحله نخست قدر نعمت جوانی را بدانند و از آن استفاده کنند.

وی با بیان اینکه نیاز جامعه صد برابر از گذشته بیشتر است، افزود: شرایط فردا از امروز دشوار تر است، از این رو باید آمادگی طلاب بیشتر از گذشته باشد.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور، نیاز جامعه را بسیار فراوان دانست و تصریح کرد: نباید لحظه ای از عمر خود را به بطالت بگذرانیم، از این رو آمادگی پاسخ به نیاز ها، در زمان کنونی باید صورت بگیرد، چراکه در 40 سال آینده این آمادگی فایده ای ندارد.

وی با تاکید بر اینکه فرصت جوانی به سرعت در حال سپری شدن است، عنوان کرد: مأنوس شدن با قرآن کریم، برنامه ریزی برای درس، یادگیری مهارت هایی از جمله سخن گفتن و خوب نوشتن و آشنایی با سیره بزرگان جزو نکاتی است که طلاب باید مورد توجه قرار دهند.

خاطرنشان می شود، بازدید از برخی مدارس علمیه استان فارس و نشست صمیمی با تمام طلاب، اساتید و کادر مدارس علمیه استان فارس از برنامه های سفر حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه های علمیه کشور و حجت الاسلام اخویان بازرس شورای عالی حوزه در سفر چند روزه به استان فارس است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha