پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
همایش وحدت حوزه و دانشگاه در اصفهان

ابطحی گفت: خلاهایی در دانشگاه هست که برای پر کردن آن چشم به حوزویان داریم، ترویج فرهنگ کار انتظار ما از حوزویان ونهادهای نظارتی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، دکتر سید مهدی  ابطحی شامگاه چهارشنبه در همایش وحدت حوزه و دانشگاه اظهار کرد: همکاری علمی دو نهاد  دانشگاه و حوزه علمیه قطعا رسالت وحدت است.

وی تاکید کرد: عناوین دانشگاه به حراج گذاشته شده است و امروز حوزویان و علما می توانند به مشکلات دانشگاه کمک کنند، گسترش بی رویه آموزش عالی در کشور ارزشمندی این نهاد علمی و اجتماعی را مورد آسیب قرارداده است.

ابطحی تاکید کرد: بودجه دانشگاه آسیب های جدی دیده است ‌و ما بارها حساسیت و پیگیری علما درباره موضوعات مختلف جامعه را دیده‌ایم ولی در رابطه با مشکلات و آسیب های دانشگاه، آنگونه که باید علما حساسیت نداشتند.

وی افزود: خلاهایی در دانشگاه وجود دارد  که برای پر کردن آن چشم به حوزویان داریم، ترویج فرهنگ کار، انتظار ما از حوزویان و نهادهای نظارتی است، حتما باید علما  درباره قوانین مالکیت فکری و ارتباط علمی دانشگاه با بیرون نظر دهند.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان عنوان کرد: ترویج فرهنگ تلاش با کمک علما محقق می شود، حتما مشکلاتی هم در حوزه های علمیه هست که اگر با یکدیگر مطرح نکنیم حل نخواهد شد و جمع ما می تواند خلاءهای دانشگاه و حوزه را پر کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha