جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: چرا مدعیان حقوق بشر نسبت به شکنجه های بی رحمانه شیخ زکراکی سکوت کرده و واکنشی نشان نمی دهند.

حجت الاسلام علی معبودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین گفت:حدود 5 سال از کشتار وحشیانه و ناجوانمردانه مردم نیجریه توسط دولت این کشور و دستگیری و شکنجه شیخ زکراکی می گذرد، ولی متاسفانه مدعیان حقوق بشر در این موضوع سکوت کردند که جای تاسف دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه مشاهده می کنیم که یک انسان مبارز و شجاع و پشتیبان مردم مظلوم این چنین در بدترین شرایط جسمی و روحی و با نقض آشکار حقوق بشر به شهادت نزدیک می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: شیخ زکزاکی یک شخصیت برجسته علمی و سیاسی است که همه قبائل کشور نیجریه به ایشان احترام می گذارند، ولی دولت نیجریه در تلاش است که با موج اسلام خواهی مبارزه کند و اجازه ندهد که این حرکت نشر و گسترش یابد.

 حجت الاسلام معبودی بیان کرد: اگر در اتفاقاتی که برای شیخ زکزاکی و خانواده ایشان رخ داد، برای یک صهیونیستی پیش می آمد، مستکبران گوش جهانیان را برای عدالت خواهی پر می کردند، لذا ما هم نباید سکوت کنیم.

وی به رسالت اصلی حوزه های علمیه اشاره و بیان کرد: حوزه های علمیه از ابتدا پرچم استقلال، آزادی،آزادگی و مقابله با استعمار و استکبار را برداشته و همچنان این پرچم را در همه عرصه های مختلف به خوبی برافراشته نگه داشته و کسانی مانند شیخ زکزاکی همین آرمان ها را دنبال می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha