شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: فعالیت‌های قرآنی به صورت ویژه در مدارس حوزه علمیه قزوین مدنظر بوده که امیدواریم با تحقق این مهم شاهد رشد خوبی در توانمندی قرآنی طلاب در سال‌های آینده باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، امروز در محفل انس با قرآن که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه صالحیه قزوین برگزار شد، گفت: همه شما طلاب علوم دینی باید در یادگیری قرآن کریم جدیت داشته باشید و در لحن، صوت و تجوید بیش از پیش در خود تقویت نمایید.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خاطرنشان کرد: به طور کلی فعالیت ها و برنامه های قرآنی از اقدامات با ارزش و دینی است که خوشبختانه در استان قزوین به خوبی این محافل و مجالس مشهود است.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: برگزاری برنامه های قرآنی در مدارس حوزه علمیه قزوین باید افزایش یافته و طلابی که در این عرصه توانمند است، به دوستان خود نیز آموزش دهند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: بنده بارها در جلسات مختلف که با قاریان داشتم تاکید کردم که باید این شهر به عنوان پایتخت قرآنی باشد، چرا که در این شهر قاریان ممتاز بین المللی داریم که باید از این عزیزان هم در پیشبرد برنامه های قرآنی بهره بگیریم.

برنامه های قرآنی با جدیت در مدارس علمیه قزوین ادامه خواهد داشت

سپس حجت الاسلام سید رضا موسوی بیان کرد: آنچه که امروز برای مجموعه معاونت تهذیب دلگرمی است، حمایت ارزشمند امام جمعه قزوین و مدیر حوزه علمیه استان این شهر بوده که تا امروز توانسته ایم فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی را برای طلاب حوزه علمیه برنامه ریزی دقیق و منظمی داشته باشیم.

در پایان این برنامه سید مصطفی حسینی از قاریان ممتاز کشور آیاتی از کلام الله مجید را قرائت کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha