دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حسینی واعظ- سرپرست حوزه های علمیه خواهران استان گلستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان گلستان با دعوت از مسئولین حوزوی جهت حضور در مراسم بزرگداشت ۹دی، خواستار بصیرت افزایی و رصد تحرکات دشمن، و مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم سیده نفیسه حسینی واعظ در آستانه فرارسیدن حماسه ۹ دی پیامی صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۴۰ سال از انقلاب اسلامی ایران می گذرد، در حالی که برگ برگ تاریخ زرین آن مملو از خدمات، فداکاری ها، ایثار، رشادت ها و شهادت هاست و روزی نبوده که مقاومت و پایداری ملتی بزرگ و شریف، غبار خستگی و فراموشی را در خود راه دهد.

در روز ۹ دی ۸۸ نیز همچون سنوات و ایام دیگر، مردم جان برکف و هوشیار ایران عزیز، یکبار دیگر پیوند خود با امام عظیم الشان و شهدای والامقام کشورمان را به منصه ظهور رساندند و در دفاع از ارزش ها و آرمان های اصیل خود به پا خواستند، روزی که مملو از اتحاد اندیشه‌ها، بصیرت ملت و نشانگر اهمیت حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب برای تمامی اقشار جامعه بود.

با دقت در فراز و نشیب های چهل دهه تجربه این ملت شریف و توطئه دشمنان و ایادی دست نشانده آنان، ایامی نیست که بتوان گفت: آن توطئه منحصرتر از روز دیگر و آن حماسه خاص تر از دیگری است چرا که "حماسه ها"آفریده شد و "ایام الله"ها رقم خورد.

امسال نیز همچون سنوات گذشته، شاهد اوج کینه و عداوت استکبار جهانی و ایادی آنان در اقصی نقاط کشور عزیزمان بودیم تا شاید دشمن به خیال واهی خود بتوانند بین دولت و ملت و مردم تفرقه ایجاد کرده و ارزش های اصیل اسلامی را از بین ببرند.

با تاسف فراوان شاهد بودیم که اموال بیت المال و ملت را نابود کردند تا شاید ضربه اقتصادی دیگری به مردم وارد سازند؛ شاهد بودیم که اعتقادات مردم و ارزش های اصیل اسلام ناب محمدی( صلی الله علیه و آله و سلم) را نشانه گرفته و مساجد، اماکن مذهبی و قرآن ها را به آتش کشاندند؛ شاهد بودیم که صنف روحانیت و حوزه های علمیه آماج بغض و کینه دشمن قرار گرفته و به آتش کشیده شدند.

بی شک، این اقدامات خبیثانه و جنایتکارانه دشمنان و مستکبران، از ذهن هوشیار و بصیر این ملت شریف پاک نخواند شد.   

مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان، ضمن تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) تصریح می نماید که: ضمن گرامی داشت حماسه ی ماندگار ۹دی و شهدای این مرز و بوم، بار دیگر تمامی جریان های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محکوم نموده و بر حراست از ارزش های دین مبین اسلام و این نظام الهی تاکید می نماید و ضمن دعوت از مدیران، مسئولین و طلاب مدارس علمیه خواهران این استان جهت حضور در مراسم بزرگداشت یوم الله نهم دی، با بصیرت افزایی و رصد تحرکات دشمن، با حفظ اتحاد و انسجام با پیشبرد اهداف نظام در مقابل دشمنان قسم خورده ی جمهوری اسلامی ایران مقاومت و پایداری نمایند.

و السلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha