جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتگو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: ما باید قرآن را به خوبی یاد گرفته، ترجمه و تفسیر کنیم تا به فهم دقیقی از آن رسیده و همواره در زندگی خود از آن بهره ببریم، زیرا تنها راه نجات، تمسک به قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، در حاشیه افتتاح نمایشگاه قرآن که در سالن اجتماعات مسجد امام حسن عسکری(ع) قزوین برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، گفت: امروز باید شرایطی را فراهم کنیم که با قرآن مانوس شده و آن را نه فقط برای خواندن، بلکه باید به این کتاب آسمانی عمل کرد و سرلوحه تمام برنامه های خود قرار دهیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: ما باید قرآن را به خوبی یاد گرفته، ترجمه و تفسیر کنیم تا به فهم دقیقی از آن رسیده و همواره در زندگی خود از آن بهره ببریم، زیرا تنها راه نجات، تمسک به قرآن است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: اگر کسی بر روی قرآن متمرکز شود، قطعا سبک زندگی او قرآنی خواهد شد.

 وی اظهار کرد: سعادت دنیوی و اخروی انسان ها در عمل به آیات نورانی قرآن است و هر کسی به اندازه فهم خود می تواند از این کتاب الهی بهره مند شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین بر اهمیت برگزاری  برنامه های قرآنی در مدارس حوزه های علمیه قزوین تاکید و اظهار کرد: برگزاری برنامه های قرآنی در مدارس حوزه علمیه قزوین  یکی از اولویت های جدی است.

انتهای پیام

  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha