پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر لزوم تربیت طلاب توانمند دارای مهارت رسانه ای، خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی در حوزه علمیه قزوین می توان طلاب با انگیزه در عرصه رسانه و اطلاع رسانی را شناسایی کرد و سپس در جهت تقویت مهارت های آنها برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، صبح امروز در جمع دست اندرکاران و تهیه کنندگان صدا و سیمای مرکز قزوین که در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد گفت: برنامه سازان رسانه ملی می توانند مشکلات و آسیب های موجود در جامعه را شناسایی کنند و در جهت برطرف کردن آنها اقدامات موثر فرهنگی انجام دهند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تاکید بر لزوم تربیت طلاب توانمند دارای مهارت رسانه ای، خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی در حوزه علمیه قزوین می توان طلاب با انگیزه در عرصه رسانه و اطلاع رسانی را شناسایی کرد و سپس در جهت تقویت مهارت های آنها برنامه ریزی های لازم را انجام داد.

وی، خلاقیت را مهمترین مولفه در تولید برنامه های کیفی و موثر دانست و بیان کرد: اگر برنامه های کوتاه ولی با محتوا و جذاب در زمینه های فرهنگی ساخته شود، می توان مخاطبان بیشتری را جذب کرد و علاوه بر فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی، آسیب های اجتماعی را نیز کاهش داد.

 مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: با تقویت تعاملات حوزه علمیه قزوین و رسانه ها می توان سطح فرهنگ و اعتقادات دینی مردم را ارتقا داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha