جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی

حوزه/ خانواده آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی، طی اطلاعیه ای جزئیات مراسم تشییع و تدفین و بزرگداشت این عالم ربانی را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، خانواده آیت الله سید هاشم رسولی محلاتی، طی اطلاعیه ای جزئیات مراسم تشییع و تدفین و بزرگداشت این عالم ربانی را اعلام کردند.

متن اطلاعیه خانواده آیت الله رسولی محلاتی به این شرح است:

انّا لله و انّا الیه راجعون

عالم پارسا و پاکدامن حضرت آیت‌الله سید هاشم رسولی محلاتی در شب جمعه و روز شهادت مادر خود حضرت صدیقه زهرا سلام الله علیها به لقاء الله پیوست. رحلت این مرد خدا و دانشمند فرزانه را به استحضار علمای اعلام، استادان بزرگوار، دانشجویان عزیز، عموم علاقمندان و مردم شریف ایران می‌رسانیم. او که عمری را با راستی و درستی در همراهی با امام راحل عظیم‌الشأن (ره) و مقام معظم رهبری دام ظله گذراند، مورّخی متبحر، مفسّری توانا و محدّثی خبیر بود. او از خود ترجمه قران مجید و آثار گرانبهایی در قالب بیش از ۱۰۰ جلد کتاب تالیفی، تصحیحی و ترجمه در حوزه‌ی تاریخ، تفسیر و سایر کتابهای مرجع حدیثی به یادگار گذاشت.

مراسم تشییع پیکر پاک آن عالم فرزانه در تهران، از مسجد فرشته، واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان شهید فیاضی، روز یک‌شنبه ۲۲ دی ماه، راس ساعت ۸:۳۰ می‌باشد.

همچنین مراسم تشییع و تدفین ایشان در قم، در همان روز، از مسجد امام حسن عسکری (ع)، راس ساعت ۲:۳۰ بعد از ظهر خواهد بود. 

مراسم ترحیم: در مسجد فرشته، واقع در خیابان ولی‌عصر (عج)، خیابان شهید فیاضی، روز سه شنبه، مورخ ۲۴ دی ماه، ساعت ۳ الی ۴:۳۰ بعد از ظهر می‌باشد.

مراسم شب هفت آن مرحوم در همان مسجد فرشته به آدرس پیش‌گفته، روز جمعه مورخ ۲۷ دی ماه، ساعت ۳ الی ۴:۳۰ بعد از ظهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha