جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فاطمیه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) یک الگوی برتر دین اسلام محسوب می‌شود که متاسفانه برخی از ابعاد زنگی این بانوی برجسته به جامعه ارائه نشده و این موجب شده تا افراد آگاهی کمتری از سیره عملی پیشوایان داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی شرف پور، امروز در مراسم سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که در مسجد مولاوردیخان برگزار شد، گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) انسان کاملی بود که برای نجات بشریت و ممانعت از انحطاط جامعه نوپای اسلامی از هیچ مجاهدتی دریغ نورزید و سرانجام در این جهاد سبیل الله مظلومانه به شهادت رسید و انقلاب اسلامی هم با همین هدف متعالی و به رهبری فرزندی از سلاله رسول الله (ص) پدید آمد.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: بزرگترین شاخصه حضرت فاطمه زهرا (س) این است که آن حضرت در تمامی صحنه ها نقش ایفا کردند و می توانند اسوه و نمونه باشند.

وی اظهار کرد: باید سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و نحوه برخورد ایشان به عنوان همسر، مادر و چگونگی ایفای نقش به عنوان مدافع ولایت در اخلاق و دین مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام شرف پور ادامه داد: ویژگیهای حضرت فاطمه زهرا (س) تنها مربوط به یک زن نیست، بلکه در مورد شخصیت و جایگاه ارزشمند است و امروز بیشتر نیازمند شناخت حقیقی جامعه با شخصیت چنین بانوی نمونه ای در جهان هستیم.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) یک الگوی برتر دین اسلام محسوب می شود که متاسفانه برخی از ابعاد زنگی این بانوی برجسته به جامعه ارائه نشده و این موجب شده تا افراد آگاهی کمتری  از سیره عملی پیشوایان داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha