سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
گفتگو

امام جمعه موقت قزوین گفت: مشکل ایران با مذاکره با آمریکا حل نمی شود؛ چرا که این کشور دارای تفکر سلطه جویانه در منطقه است.

حجت الاسلام علی قابل، مسئول شورای همانگی تبلیغات اسلامی قزوین، در حاشیه نشت خبری اصحاب رسانه استان قزوین، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در قزوین گفت: امروز رسالت اصلی حوزه های علمیه و روحانیت این است که در  منابر و مساجد دستاوردهای انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید انقلاب اسلامی به دست ما رسیده را به خوبی تبیین نمایند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی عاشورایی است؛ همانطور که خدای متعال می خواست درجه امام حسین (ع) را بالا ببرد، امروزه هم خداوند انقلاب اسلامی را به بالاترین درجات رسانده است.

مسئول شورای همانگی تبلیغات اسلامی قزوین، با انتقاد از طرح سخنان مذاکره با آمریکای جنایتکار بیان کرد: مشکل  ایران با مذاکره حل نمی شود؛ چرا که آمریکا دارای تفکر سلطه جویانه در منطقه است.

وی ادامه داد: تجربه ملت ایران در طول این ۴۰ سال ثابت کرده که نمی توان به آمریکا اعتماد کرد.

وی اظهار کرد:آمریکا به هیچ عنوان قابل اعتماد و اطمینان نیست؛ چرا که فتنه‌انگیزی در کشورهای اسلامی جزء برنامه‌های امریکا است که با همکاری با انگلیس و صهیونیست‌ها و کشورهای مرتجع منطقه انجام می‌شود و کشورها را دچار بحران می‌کنند تا به اهداف خودشان رسند.

امام جمعه موقت قزوین، با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مبنی بر «این دشمن روبرو مذاکره می کند ولی از پشت خنجر می زند»، عنوان کرد: با دشمنی که نمی توان بر اساس تجربه به آن اعتماد کرد آیا می توان مذاکره کرد؟

وی ادامه داد:چنین  دشمنی که خود دچار انواع مشکلات اقتصادی، سیاسی، نظامی و اخلاقی است و نمی تواند بحران و فساد را در کشور خود به خوبی ساماندهی نماید، چطور می تواند مشکلات اقتصادی ما را حل کند!؟.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین عنوان کرد: متاسفانه برخی از مسئولین خواهان مذاکره مجدد با آمریکای جنایتکار هستند که باید در بیان و حرف‌های خود تجدید نظر نمایند.

وی اظهار کرد: این صلح وآشتی در شان مردم ایران نیست؛ چرا که این ملت بصیر و هوشیار پیرو امام حسین(ع) بوده و به هیچ عنوان ذلت پذیری را تحمل نخواهند کرد.

حجت الاسلام قابل عنوان کرد: ملت ایران همان ملت انقلابی است که توانستند با رهبری «امام خمینی(ره)»، «روحانیت» و «مراجع»، شاه، آمریکا، اسراییل و تفکر غربی را بیرون نماید و بر اساس دین مبین اسلام استقلال پیدا کنند.

 امام جمعه موقت قزوین گفت: مشکل  ایران با مذاکره با آمریکا حل نمی شود،چرا که این کشور  دارای تفکر سلطه جویانه در منطقه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha