پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی، ۲۲ بهمن را روز عزت و اقتدار ایران در جهان دانست و تصریح کرد: این امانت بزرگ به دست ماست و از جان عزیزتر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در بیرجند،حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در نخستین یادواره شهدای مرزبانی خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت امنیت در کشور گفت: نیروی انتظامی امین و مقتدر و مرزبانان کشور سرافراز ایران اسلامی باعث افتخار این ملت هستند.

امام جمعه بیرجند خطاب به مرزداران، آنان را حافظان جان،مال و ناموس وطن و ملت دانست و تاکید کرد: مرزداران تنها حافظ مرزهای خاکی نیستند، بلکه مرزهای فرهنگی که این افراد حافظ آن هستند، مرزهای اسلام است و امروز چشم جهان به این مرزداران میهن است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اهمیت امنیت را قبل از هر کاری دانست و عنوان کرد: ما بخاطر امنیتی که امروز داریم، خود را مدیون تمام شهدای بخصوص شهدای مرزدار میهنمان می دانیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن با جنگ نرم به دنبال ضربه زدن به تفکر انقلاب است،عنوان کرد: امروز دشمن با همه گزینه‌ها می‌جنگد، ما باید بیشتر از گذشته هوشیار باشیم و در زمینه جنگ نرم که مهمترین آن گزینه فرهنگی است، همیشه آماده به خدمت باشیم.

امام جمعه شهرستان بیرجند با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد : سلطه جهنمی کفر آمیز شرق و غرب در طول تاریخ تا سال ۵۷ به گونه‌ای نبود که انتظار نجات باشد، اما خداوند ما را از آن سلطه نجات داد.

وی ادامه داد: روزی که ۲۲ بهمن حاصل شد و عناصر ناباب دستگیر شدند عزت و اقتدار انقلاب در جهان نمایان شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، ۲۲ بهمن را روز عزت و اقتدار ایران در جهان دانست و خاطرنشان کرد:  این امانت بزرگ به دست ماست و از جان عزیزتر است.


انتهای پیام/۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha