شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی

حوزه/ امروز در شرایط سیار حساسی قرار داریم و قطعاً حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت بالایی برخوردار است به‌طوری‌که راهپیمایی ۲۲ بهمن امنیت و اقتدار نظام را به رخ جهانیان می‌کشاند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمود مدنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه  با بیان این‌که همدلی و همگرایی مردم در عرصه‌های مختلف لازم و ضروری است، اظهار داشت: در طول ۴۱ سال گذشته حضور مردم در صحنه‌های انقلاب راهگشا بوده است.

وی ادامه داد: امروز در شرایط حساسی قرار داریم و قطعاً حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ جهانیان بکشاند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مدنی تأکید کرد: ۲۲  بهمن صحنه وحدت و همدلی همه نیروهای انقلابی است که بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر خواهند داد.

وی به پیامدهای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: این حضور مشت محکمی بر دهان مستکبرین و  بدخواهان نظام بوده و در مقابل موجب امیدواری و قوت قلب دوستداران انقلاب خواهد شد.

مدیر جامعه الزهرا تصریح کرد: در طول دهه‌های گذشته همواره در یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم باوجود نقدهایی که دارند درصحنه حاضرشده‌اند که نشان‌دهنده عمق علاقه مردم به‌نظام است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha