سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
پیام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و استاندار آذربایجان‌غربی با صدور پیامی مشترک از مردم استان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و محمدمهدی شهریاری استاندار، با صدور پیامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.
متن پیام به شرح ذیل است:

بِسْمِ‌اللَّهِ‌الرَّحْمَنِ‌الرَّحِیمِ

وَ قُلْ جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقاً

و بگو: حقّ آمد و باطل نابود شد، همانا باطل، نابود شدنی است. (اسرا/۸۱)

یوم‌الله بیست و دوّم بهمن، سرآغاز حکومت مجدد صالحان و سپیده روشن پیروزی و روز تجلّی افتخار، عزت، اقتدار و خودباوری ملّت بزرگ ایران است و گرامیداشت این روز سرنوشت ‌ساز، تکریم و پاسداشت خون مطهر هزاران شهید سرافرازی است که برای به ثمر رسیدن انقلاب و کسب استقلال کشور، از جان عزیز خود گذشتند.

حال که  قطار انقلاب در چهل و یکمین ایستگاه مقتدرانه خود در مقابل هجمه های سنگین دشمنان به راه خود ادامه می دهد ، راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش عظیم شوکت و اقتدار ایران اسلامی است که به سردمداران استکبار جهانی می‌فهماند هیچ قدرتی نمی‌تواند ملت بزرگ ایران را از راه افتخارآمیز و روبه‌ پیشرفت خود بازدارد.

یقیناً، حضور حداکثری شما مردم عزیز در این همایش ملی، که آمیخته با اربعین شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود همچون همیشه نشانگر پیوند ناگسستنی‌ ملت ایران با آرمان های والای حضرت امام راحل (ره) ، مقام عظمای ولایت و شهدای والامقام خواهد بود.

اینجانبان، ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از آحاد مردم شریف و ولایی و همه اقوام و ادیان استان آذربایجان‌غربی برای حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت و از پروردگار متعال مسألت می‌نماییم تا همواره عنایات خاصه خود را شامل ملت و کشور عزیز ما بگردان

سید مهدی قریشی
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه

محمد مهدی شهریاری
استاندار آذربایجان غربی

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha