جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی گفت: قریب ۲۰۰ هزار شهید داشته‌ایم که به مراتبی از اخلاص رسیده‌اند، خداوند چنین کشوری را که در آن این‌همه انسان‌های وارسته برای حفظ انقلاب جان‌فشانی کرده‌اند نصرت داده و از شر دشمن حفظ می‌نماید.

به گزارش خبرنگار سرویس بانوان خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در جمع طلاب مدرسه ام‌ابیها(س) این شهرستان، ضمن گرامیداشت آیام الله دهه فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی به دست بنیان‌گذار جمهوری اسلامی رهبری شد و با حضور ملت ایران و نهراسیدن از گلوله‌ها و رژیم پوشالی طاغوت به پیروزی رسید.

امام جمعه دزفول افزود: در زمانی که یک پوسته ظاهری از دین در کشور حاکم بود، با پیروزی انقلاب اسلامی معادلات به هم خورد امام نگاه و منظر دیگری به اسلام را که همان اسلام ناب محمدی است مطرح کرد و جایگاه دین و اسلام را به دنیا معرفی کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی تصریح کرد: معرفی اسلام ناب به دنیا که در آن ظلم‌ستیزی، مبارزه با مستکبرین عالم و دفاع از مظلومین عالم جایگاه ویژه‌ای دارد، یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

امام جمعه دزفول ضمن تأکید بر ماندگار شدن حقایق انقلاب در حافظه تاریخی، اظهار کرد: دوران انقلاب و دفاع مقدس تنها مقطع و دوره‌ای در ایران است که به دشمن اجازه و مجال داده نشد که حتی یک وجب از خاک ایران جدا کند.

وی گفت: روحانیت همیشه برای دفاع از دین و مملکت در صف مقدم بوده است و هیچ‌گاه توقعی از اسلام و انقلاب نداشته و ندارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل توفیق الهی در حفظ نظام ایثارگری‌ها می‌باشد که نمونه بارز آن شهید حاج قاسم سلیمانی است که تربیت شده انقلاب است، مخلصانه مجاهدت‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه داشت ولی هیچ طلبی از انقلاب نمی‌کرد.

امام جمعه دزفول افزود: قریب ۲۰۰ هزار شهید داشته‌ایم که به مراتبی از اخلاص رسیده‌اند، خداوند چنین کشوری را که در آن این‌همه انسان‌های وارسته برای حفظ انقلاب جان‌فشانی کرده‌اند نصرت داده و از شر دشمن حفظ می‌نماید.

وی به اقتدار مقام معظم رهبری اشاره و تصریح کرد: بارها کشور در آستانه جنگ تمام عیار قرار گرفته ولی رهبر معظم انقلاب با شجاعت و تدبیر، کشور را از جنگ نجات داده است.

امام جمعه دزفول تأکید کرد: یکی از توطئه‌های دشمن تبلیغات برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات است که باید با حضور حداکثری، پرشور و بصیرت‌مند در صحنه‌های سرنوشت‌ساز، بار دیگر دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذاریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، در پایان به پرسش‌های طلاب در خصوص انتخابات پاسخ داد و گفت: مؤمن، انقلابی و کارآمد سه ویژگی یک نماینده از منظر مقام معظم رهبری است که باید در انتخاب مورد نظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در جمع طلاب مدرسه ام‌ابیها(س) شهرستان دزفول

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha