پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سید مصطفی مجیدی

حوزه/ مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب قرآن بود؛ خون شهید سلیمانی، همه دل های آگاه، بیدار و مظلوم جهان را زنده کرد و تنفر آزادیخواهان جهان را علیه استکبار برانگیخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی، شامگاه چهارشنبه در محفل انس با قرآن به یاد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، در مسجد امام خمینی (ره) قزوین، گفت: انسان اگر به‌دنبال سعادت و زندگی با خیر و برکت است، باید با قرآن انس گرفته و تمسک جوید و به دستورات آن عمل کند.

وی افزود: منشأ انقلاب اسلامی ایران از مجالس و محافل قرآنی و مذهبی وابسته به ائمه اطهار(ع) آغاز شده، به همین دلیل موازین اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نهفته در انقلاب اسلامی می‌تواند الگوی بسیار ارزشمندی برای مبارزه با استکبار و ظلم در سراسر جهان باشد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: قرآن کتابی است که دارای باید و نبایدهای بسیاری برای یک زندگی سالم است و انجام دستورات این کتاب آسمانی ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

وی ادامه داد: باید سعی کنیم که در کنار برگزاری مراسم هایی همانند محفل انس با قرآن کریم، کلاس تفسیر و تاویل قرآن را نیز برگزار کنیم، زیرا خواندن قرآن زمانی اجر و ارزش پیدا می کند که ما معنای آن را خوب درک و تفسیر کنیم.

 حجت الاسلام مجیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت شده مکتب قرآن بود؛ خون شهید سلیمانی، همه دل های آگاه، بیدار و مظلوم جهان را زنده کرد و تنفر آزادیخواهان جهان را علیه استکبار برانگیخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha