پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: روز ۲۹ بهمن هفته آینده مردم آذربایجان در دیدار با مقام معظم رهبری، یک بار دیگر وفاداری به آرمان های انقلاب را نشان داده و تجدید پیمان می کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، شامگاه پنجشنبه، در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی که با حضور محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در استانداری برگزار شد، با تبریک روز زن، خدمات انقلاب به زنان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: تنها یکی از خدمات بزرگ انقلاب به بانوان و کودکان، موضوعات بهداشتی و درمانی است که متوسط امید به زندگی را از ۵۳ سال به ۷۸ سال افزایش داده است.

وی، پشتیبانی مردم آذربایجان از انقلاب را ستودنی دانست و افزود: در هفته گذشته دو امتحان بزرگ را پشت سر گذاشتیم. یکی مراسمات پرشور و شکوه چهلم سردار سلیمانی و دیگری راهپیمایی ۲۲ بهمن بود چراکه در زیر برف و یخبندان مردم آمدند و با آرمان های امام و رهبری و شهدا تجدید پیمان کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، امتحان بعدی را انتخابات مجلس در هفته آینده عنوان کرد و گفت: هر کسی ایران را دوست دارد در این انتخابات شرکت کند. مردم آذربایجان هم علاقمندی به نظام اسلامی را در عرصه های گوناگون اثبات کردند و در روز شهادت شهید سلیمانی و فتنه ها و... مردم به خوبی در صحنه ها بودند و سربلند بوده اند.

وی تصریح کرد: در روز ۲۹ بهمن هفته آینده مردم آذربایجان در دیدار با مقام معظم رهبری، یک بار دیگر وفاداری به آرمان های انقلاب را نشان داده و تجدید پیمان می کنند. 

امام جمعه تبریز، شاخص های مدیر انقلابی را برشمرد و گفت: مسئولیت پذیری، غافل نشدن از ارزش های اصلی به دلیل سرگرم شدن به فرعیات، حفظ اتحاد و همدلی میان مردم و مسئولان،  پرهیز از تنبلی و کسالت در همه زمینه ها از جمله امورات اقتصادی، جهادی کار کردن و تکیه به ظرفیت های داخلی در جنگ اقتصادی، از جمله مهمترین شاخص های یک مدیر انقلابی است که باید مورد توجه جدی مدیران قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha