جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی گفت: نمایندگانی که وارد مجلس می‌شوند، دیگر نباید به شعار و حرف اکتفا کنند و به فرموده رهبر معظم انقلاب، کشور قوی نیاز به مجلس قوی دارد که مملکت را برای پیشرفت ریل‌گذاری کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول در همایش بزرگ ۳۰۰۰ نفری پیشتازان شهرستان دزفول، که با عنوان همایش یاوران انقلاب «یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» در اردوگاه شهید قاضی دزفول برگزار شد، گفت: جوانان سرمایه‌های مملکت هستند و آینده کشور به دست آن‌ها رقم خواهد خورد؛ از این رو جوانان باید قدر خود را بدانند و برای ساختن آینده آماده شوند.

وی افزود: سردار سلیمانی در وصیت‌نامه خود ایران را قرارگاه امام حسین(ع) می‌داند، امام حسین(ع) که تمام وجود خود را برای اسلام، انسانیت و حریت داد و اگر ایران قرارگاه امام حسین(ع) باشد، مسئولیت و وظیفه سنگینی به دوش داریم و باید تلاش کنیم تا کشور حسینی داشته باشیم.

امام جمعه دزفول اظهار کرد: ایران بخشی از امت اسلامی است، مسلمانان در دنیا به‌واسطه مقاومت در برابر استکبار جهانی سرافراز و عزتمند شده‌ و ملت ایران مفتخر است که شهدای بزرگی چون حاج قاسم دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول، خاطرنشان کرد: امروز ملت‌های آزاده دنیا به مسلمانان و مقاومت اسلامی می‌بالند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی دزفولی، تصریح کرد: در روز جمعه دوم اسفند، ملت ایران با حضور پای صندوق‌های رأی حماسه دیگری می‌آفرینند و با حضور شکوهمند خود سیلی دیگری به‌صورت استکبار جهانی خواهند زد.

امام جمعه دزفول در پایان تأکید کرد: نمایندگانی که وارد مجلس می‌شوند، دیگر نباید به شعار و حرف اکتفا کنند و به فرموده رهبر معظم انقلاب، کشور قوی نیاز به مجلس قوی دارد که مملکت را برای پیشرفت ریل‌گذاری کند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha