جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/نشست علمی- ترسیم افق های علمی بیانیه گام دوم برای طلاب جوان در حوزه علمیه حقانی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: درد امروز کشور اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی نیست؛ باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که درد مردم را بفهمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، استاد پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، در جمع مردم دزفول، با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهارداشت: مرکز تحقیقاتی سلطنتی انگلیس که به آمریکا خط می‌دهد یک میز در مورد ایران دارد که تلاش آن مشارکت حداقلی مردم در انتخابات و در نهایت متزلزل کردن پایه مردم‌سالاری ایران است.

وی افزود: باید به اشتغال جوانان، حل مشکلات کشاورزان و مشکل دین‌داری جوانان پرداخت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه، با تأکید بر اینکه مجلس می‌تواند در زمینه‌های بسیاری که امروزه کشور را به مشکل کشانده، موفق باشیم، گفت: باید نماینده‌ای انتخاب کنیم که دغدغه خدمت به مردم را داشته باشد.

 وی با بیان اینکه ساختار نظارتی مجلس فعلی معلول است، اظهارداشت: ساختار نظارتی مجلس معلول بوده و إن‌شاءالله اولین اقدام نمایندگان جدید باید تغییر این ساختار غلط باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین خسروپناه افزود: نمایندگان مجلس باید ساختار بیمه اخذ مالیات و کسب مالیات از وارد کنندگان، وکلا و پزشکان پردرآمد را اصلاح تا مشکلات کشور برطرف شود.

وی در پایان اظهار کرد: باید نمایندگانی مؤمن، انقلابی، شجاع و کار آمد و عدالت گرا را انتخاب کنیم و البته شناسایی آن‌ها کار سختی هم نیست؛ کافی است اندکی تأمل و درایت به خرج داد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha