پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دوازدهمین گردهمایی خواهران مبلغ استان قم-حجت الاسلام کعبی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، گفت: امیدوارم منتخبان ملت، قدر این رأی تاریخی و قدر این ملت حاضر در صحنه را بدانند و برای حل مشکلات اقتصادی، اقتدار، امنیت، منافع ملی و تقویت محور مقاومت در منطقه و مقابله با توطئه‌های آمریکا و صهیونیست حق ملت را ادا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران، امروز را روز عزم و اراده ملی برای شکل‌گیری مجلس قوی دانست و اظهارداشت: امروز، زمان شرکت در میدان جهاد در عرصه انتخابات به‌عنوان واجب شرعی و وظیفه ملی است که شکست ترامپ و استکبار جهانی را در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم امروز به عشق سردار سلیمانی و در تبعیت از رهبری عزیز پای صندوق‌های رأی آمده‌اند، گفت: امروز روز اراده ملت بزرگ ایران در تعیین سرنوشت است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کعبی تصریح کرد: ملت ایران چهل‌ویک سال است از نعمت انتخابات و با بهره‌مندی از حق اساسی خود در آزمون انتخابات سربلند و پیروز شدند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان گفت: امیدوارم منتخبان ملت، قدر این رأی تاریخی و قدر این ملت حاضر در صحنه را بدانند و برای حل مشکلات اقتصادی، اقتدار، امنیت، منافع ملی و تقویت محور مقاومت در منطقه و مقابله با توطئه‌های آمریکا و صهیونیست حق ملت را ادا کنند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha