جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 887457
۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵
تصاویر/یازدهمین دوره انتخابات ومیان دوره ای مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ هم اکنون بعد از گذشت چندین ساعت از آغاز انتخابات، صفوف به هم پیوسته و جمعیت فشرده در بسیاری از شعب اخذ رای شهر دزفول و همچنین شهرهای اقماری از جمله صفی‌آباد، میانرود، شهر امام، منتظران، شهیون، سردشت و دیگر شهرها و روستاهای این شهرستان مشاهده می‌شود و اعضای شعب در حال اخذ آرای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، مردم شهرستان دزفول از دقایق اولیه آغاز فرآیند رای گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور در شعبه‌های اخذ رای، آرای خود را به صندوق انداختند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت امروز جمعه دوم اسفندماه ۱۳۹۸ همزمان با سراسر کشور در شهرستان دزفول آغاز شد.

هم اکنون بعد از گذشت چندین ساعت از آغاز انتخابات، صفوف به هم پیوسته و جمعیت فشرده در بسیاری از شعب اخذ رای شهر دزفول و همچنین شهرهای اقماری از جمله صفی‌آباد، میانرود، شهر امام، منتظران، شهیون، سردشت و دیگر شهرها و روستاهای این شهرستان مشاهده می‌شود و اعضای شعب در حال اخذ آرای مردم هستند.

حضور زنان و مردان و پیر و جوان در صف‌های به هم پیوسته رای گیری در شهرستان دزفول شور و شعفی وصف ناشدنی به انتخابات این دوره بخشیده است.

گزارش‌های دریافتی از شعب اخذ رای دزفول حاکی از حضور پرشور قشرهای مختلف مردم در انتخابات و تشکیل صف‌های طولانی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha