جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیاهکالی

حوزه/ منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه حوزه های علمیه مهم ترین رکن نظام جمهوری اسلامی اند، گفت: حضور روحانیت در عرصه های مختلف کشور نشان دهنده جاری بودن تفکر انقلابی در حوزه‌های علمیه است.

مهندس لطف الله سیاهکالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران با هر سلیقه، حزب و جناحی در این دوره از انتخابات شرکت کردند و به دشمنان نشان دادند آنها نمی توانند برای این ملت تصمیم گیری کنند.

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه مهم ترین رکن نظام جمهوری اسلامی اند، افزود: از آغاز نهضت اسلامی ایران، روحانیون در دوران مختلف پرچمدار انقلاب بوده اند و این حضور روحانیت در عرصه های مختلف کشور نشان دهنده جاری بودن تفکر انقلابی در حوزه‌های علمیه است.

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تصریح کردقزوین از ظرفیت های بالایی برخوردار است، ولی توجه کافی در عرصه اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی و علمی به آن نشده است.

سیاهکالی با اشاره به اینکه اکنون در استان از ریل توسعه و عدالت خارج شده ایم، اظهار کرد: با استاندار قزوین جلسات مداومی در این چند روز داشتیم و ان شاء الله مشکلات را پشت سر گذاشته به ریل توسعه و عدالت باز خواهیم گشت.

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ارتباط مسئولان با رسانه ها را تأثیرگذار دانست و بیان کرد: رسانه ها مشکلات و نارسایی های شهرها و روستاها را رصد و با ارائه به مسئولان، آنها را در رفع مشکلات یاری می دهند.

وی ادامه داد: به طور مداوم جلسات مختلف با رسانه های مختلف استان قزوین خواهم داشت و پیشنهادات و انتقادات را با جان دل پذیرا هستم.

 سیاهکالی در پایان تصریح کرد: بنده نماینده همه اقشار مختلف هستم، چه آنهایی که به من رأی دادند و چه کسانی که به نماینده دیگری رأی دادند و برای خدمتگزاری به مردم عزمم را جزم کرده ام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha