جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مجلس

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر معماری یک مجلس قوی و در تراز اسلامی را از اولویت های نظام اسلامی دانست و گفت: نمایندگان با تصمیمات مهم مانند تصویب قوانین، طرح ها و نظارت ارتباط دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در جلسه هماهنگی نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یکی از مولفه های قدرت نظام است و هر چه قوی تر و در تراز اسلامی باشد، می تواند به اقتدار نظام و پیشرفت کشور و استان کمک کند.

وی در جمع چهار نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی و فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان گفت: مردم به شما اعتماد کرده اند و مسئولیت سنگینی را در حوزه تصمیم گیری ها و برنامه سازیها بر عهده شما گذاشته اند.

امام جمعه بوشهر همچنین به اهمیت مجلس قوی و کارآمد اشاره کرد و افزود: هر گاه مجلسی مقتدر داشتیم نه تنها در عرصه ملی بلکه فرا ملی هم اقتدارمان بیشتر شده است.

نماینده ولی فقیه دربوشهر معماری یک مجلس قوی و در تراز اسلامی را از اولویت های نظام اسلامی دانست و گفت: نمایندگان با تصمیمات مهم مانند تصویب قوانین، طرح ها و نظارت ها ارتباط دارند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری همچنین خطاب به نمایندگان مردم گفت: حتی در حوزه امنیت جهانی و بسیاری از تصمیمات جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل نگاه به تصمیمات مجلس است.

وی در ادامه از نمایندگان چهار حوزه انتخابیه استان خواست برای استان سند بالادستی طراحی کنند تا بتوانند بر اساس دانش و شناخت از ظرفیت های استان استفاده کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha