پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید صادق الحسینی عضو ارشد سازمان بدر

حوزه/ سید صادق الحسینی عضو ارشد سازمان بدر عراق بمباران پایگاه التاجی را سناریوی آمریکا برای بحران آفرینی دانست.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید صادق الحسینی عضو ارشد سازمان بدر بمباران پایگاه التاجی را سناریوی آمریکا برای بحران آفرینی دانست.

وی با بیان اینکه تصمیم مجلس نمایندگان عراق در اخراج نیرو های بیگانه از جمله آمریکا، تصمیمی آشکار است و دولت موظف است که آن را اجرایی کند، افزود: متهم کردن گروه های حشد الشعبی یا هر نیروی عراقی به بمباران پایگاه التاجی در نزدیکی بغداد، سناریوی آمریکا برای بحران آفرینی است.

سید الحسینی با اشاره به اینکه آمریکا ده ها و بلکه صد ها ماهواره و فناوری و تکنولوژی پیشرفته در زمینه رصد و ردیابی دارد، گفت: چگونه بدون دلیل دیگران را متهم می کند.

وی تأکید کرد: آنچه اتفاق می افتد بازی دیگری است که هدف آن بر هم زدن اوضاع و تلاش برای به تأخیر انداختن خروج آمریکا از عراق است.

عضو ارشد سازمان بدر ادامه داد: آمریکا خوب می داند که تصمیم مجلس نمایندگان در اخراج نیرو های آن از عراق، مورد تأیید ملت است و هر دولتی که بیاید آن را به سرعت اجرایی خواهد کرد.

سید الحسینی سناریوی آمریکا را آشکار و واضح دانست و گفت: هرگز برنامه های آمریکا اجرایی نخواهد شد و خروج نیرو های آن، تصمیم ملّی است و عقب نشینی از آن وجود ندارد.

شایان ذکر است پایگاه التاجی که در آن نیرو های آمریکایی مستقر هستند دیروز مورد حمله موشکی قرار گرفت و منجر به مجروح و کشته شدن نیرو های بیگانه از جمله آمریکایی ها شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha