شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زوج مسلمان اسکاتلندی کیت های بهداشتی رایگان به سالمندان دادند

حوزه/ درحالی که بحران کروناویروس جهان را فرا گرفته است، یک زوج مسلمان در اسکاتلند، با دادن کیت های بهداشتی رایگان به سالمندان و افراد ناتوان وظیفه شرعی شان را انجام می دهند.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» زوج مسلمان صاحب یک مغازه در اسکاتلند کیت های بهداشتی رایگان به مردم نیازمند می دهند. درحالی که بیماری کرونا ویروس در بیش از ۱۰۰ کشور در جهان توسعه پیدا کرده است، ماسک بهداشتی و ژل ضدعفونی کننده با افزایش تقاضا مواجه شده و از همیشه گرانتر است.

با این حال ، صاحب مسلمان یک مغازه در اسکاتلند این وضعیت را فرصتی عالی برای افزایش حسنات (پاداش اعمال نیک) به جای پول می دارد و کیت های رایگان بهداشتی به ساکنان می دهد.

کیت های رایگان که به مشتریان بالای ۶۵ سال داده می شود شامل ماسک بهداشتی ، ژل ضد باکتری و دستمال پاک کننده است.

آسیه جاوید ، که به همسرش جواد در فروشگاه امروز اکسپرس کمک می کند ، گفت:  ما ۵۰۰ کیسه آماده کرده و هدیه دادیم.

وی گفت: روز شنبه من بیرون از خانه بودم و با یک پیرزنی آشنا شدم ، او گریه می کرد زیرا او به سوپرمارکت رفته بود و هیچ ماده ضدعفونی کننده پیدا نکرده بود. من احساس می کنم این برای افراد مسن عادلانه نیست ، برخی نمی‌توانند از خانه خارج شوند.

جاوید گفت: برخی از افراد درخواست می کنند که محصولات برایشان فرستاده شود زیرا آنها پیر یا ناتوان هستند یا رانندگی نمی کنند. ما فقط سعی می کنیم به افرادی که نمی توانند از خانه خارج شوند ، کمک کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما فقط سعی داریم به افرادی که نمی توانند از خانه بیرون بیایند کمک کنیم. پول و ثروت همه چیز نیست و در آینده فرصت برای پول درآوردن زیاد داریم.

 این اولین بار نیست که این زوج مسلمان کالاهای رایگان را به نیازمندان تحویل دهند. آنها بهار سال ۲۰۱۸ میلادی نیز در یک طوفان اقدام به تحویل شیر رایگان به افراد مسن کرده بودند.  

در ۱۱ مارس ۲۰۲۰ ، سازمان بهداشت جهانی شیوع بیماری کروناویروس را همه گیر اعلام کرد. مردم در سراسر جهان از زمان شیوع  این بیماری بسیار نگران هستند. تعداد مبتلایان به ویروس کشنده در سراسر جهان بیش از ۱۴۰۰۰۰ نفر است و طبق آمار سازمان بهداشت جهانی ، بیش از ۵۵۰۰ نفر کشته شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha