چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت: یکی از بهترین خدمت هایی که ما طلاب و روحانیون در کنار تبلیغ دین، تقویت عقاید و باورهای مردم و مؤمنین این است که در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری صبح امروز در حاشیه  آغاز فعالیت گروه جهادی طلاب و روحانیون جهت ضدعفونی معابر شهر چغادک، اظهار داشت: یکی از بهترین خدمت هایی که ما طلاب و روحانیون در کنار تبلیغ دین، تقویت عقاید و باورهای مردم و مؤمنین این است که در عرصه های مختلف خدمت رسانی کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: این روزها که مسأله شیوع بیماری و ویروس کرونا مطرح است، عرصه خدمت رسانی شما عزیزان همین کمک رسانی به مسئولان جهت ضد عفونی معابر و خیابان های شهر و همچنین کمک به شبکه بهداشت و کادر درمانی و پرستاری است.

وی خطاب به مردم گفت: به عنوان خادم مردم توصیه می‌کنم سفارش جامعه پزشکی و مسئولان را جدی بگیرند و از خانه بیرون نیایند، باید متذکر شوم که کارهایی که مسئولان و گروه های جهادی انجام می‌دهند از قبیل ضدعفونی شهر و دیگر تدابیری که اندیشیده می‌شود، قطعاً بخش کوچکی از کار است و نمی‌توان به طور جدی روی این امور حساب کرد.

حجت الاسلام خدری بیان داشت: بهترین کار قرنطینه خانگی و مراقبت در خانه است و برای جلوگیری از ایجاد چرخه بیماری باید حتماً کمتر از خانه بیرون بیاییم و به حداقل اکتفا کنیم تا إن شاءالله با اتحاد و همدلی و جهاد و ایثارگری موجود و به لطف خدا و توسل به اهل‌بیت عظیم الشأن(ع) این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha