پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حرم شاهچراغ

حوزه/ معاون سیمای صدا و سیمای مرکز استان فارس از پخش برنامه تحویل سال از حرم مطهر شاهچراغ(ع) خبر داد.

فرشید باغبان‌منش در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به پخش ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۹ از حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) اظهار داشت: از ابتدای صبح دوم فروردین برنامه مفرح «بهار نارنج» را به خانه‌های مردم خواهیم برد.

 وی، معرفی محله‌های قدیمی استان و آداب و رسوم مردم استان را یکی دیگر از برنامه های ایام نوروز صدا و سیمای مرکز فارس اعلام و اضافه کرد: برنامه زنده کاشانه مهر با حال و هوای نوروز همراه با آموزش‌هایی از قبیل ساخت هفت‌سین، آشپزی در نوروز، خیاطی و ماکت‌سازی و دیگر برنامه‌های هنری روزانه به‌مدت ۶۰ دقیقه به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

معاون سیمای مرکز فارس ادامه داد:  از اذان ظهر و عصر به بعد تا عصر هر روز یک فیلم سینمایی جذاب تقدیم مردم استان خواهیم کرد و پس از آن برنامه گمپ گلا برای کودکان عزیز پخش خواهد شد.

وی با تصریح اینکه دو برنامه مستند گونه پزشکی و اجتماعی برای عصر مردم پیش‌بینی شده است که شامل برنامه عبور از کرونا و هم ولایتی خواهد بود، عنوان کرد: برنامه هم‌ولایتی هر شب ساعت ۲۱ به مدت۳۰دقیقه به روستاهای استان می‌رود و با مردم خونگرم روستاها به تولید برنامه شاد و سرگرمی می‌پردازد.

باغبان منش خاطرنشان کرد: برنامه عیدانه، گلچینی از بخش‌های جذاب  برنامه خوشا شیراز، طنز خودمونی ویژه ایام نوروز، برنامه جذاب و پر مخاطب شکرخند که مشاعره کودکان فرهیخته استان فارسی است و سریال‌های جذاب فوق لیسانسه‌ها از دیگر برنامه‌های سیمای مرکز فارس در ایام نوروز خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha