پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله دستغیب

حوزه/ عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: متاسفانه بسیاری از کسب و کارها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، محدود و یا تعطیل شده اند، لذا لازم است هم کارفرمایان و هم مسئولان در این شرایط سخت بیشتر مراعات حال مردم را کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، عصر امروز در دیدار عنایت الله رحیمی استاندار فارس که در مدرسه علمیه رضویه شیراز برگزار شد، با اشاره به آیه ۶ سوره مبارکه انشراح «فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا...به یقین با (هر) سختی آسانی است» اظهار داشت: امسال که با نام پیامبر رحمت(ص) آغاز شده است امیدواریم سال نزول رحمت باشد، چرا که با نزول رحمت الهی تمام این مشکلات برطرف می‌شود، سالی که طی شد، به سختی گذشت، ان‌شاءالله تعالی، سختی گذشته و آسانی را در پیش رو داریم.

 وی ضمن تشکر از اقدامات استاندار و سایر مدیران و مسئولان استانی، اضافه کرد: فعال‌ترین و مدبرانه ترین برنامه‌ها به لطف خدا و همکاری استاندار فارس و سایر همکاران در استان انجام شده است.

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حدیث  «مَنْ لَمْ یَشْکُرِ الْمُنْعِمَ مِنَ الْمَخْلُوقِینَ لَمْ یَشْکُرِ اللَّهَ عَزَّ وَ جَلَّ هر کس نعمت دهنده از مخلوقان را شکر نگذارد، شکر خداوند را بجا نیاورده است» تصریح کرد: پزشکان و پرستاران و سایر کادر درمان در خط مقدم هستند و شما که به عنوان نماینده دولت در استان در کنار آن ها حضور پیدا می‌کنید نشانه ایثار و فداکاری و پشت گرمی برای مردم است.

وی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر شما در مورد کنترل بیشتر و حتی الامکان ممانعت از ورود و تردد مسافرانی که از بیرون شهر وارد می شوند، جای تشکر و تقدیر دارد و همچنین تمام مسائل روزمره که در مورد آنها تدابیری داشتید، منظور این دیدار هم این است که عرض تشکری داشته باشیم و هم اینکه اظهار نمائیم به دعاگویی مشغول بوده ایم.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ(ع) عنوان کرد: یکی از فواید این حوادث هر چند ناگوار این است که خداوند متعال برای این اقدامات و تلاش‌ها، ثواب سال‌ها عبادت را عنایت می‌کند چرا که در جهت منافع مردم است و مردم هم واقعا قدردانی می‌کنند، ما مردم خوب به معنای واقعی داریم که امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ایشان را به درستی شناخته‌اند.

وی با تصریح اینکه این نظام، لحظه به لحظه به پشتوانه لطف خداوند و حضور مردم در حال حرکت رو به جلو است، بیان داشت: امید است این سال که مقام معظم رهبری باز هم بر تولید تأکید کردند و امسال را سال «جهش تولید» نامگذاری کردند، دست در دست هم و با همراهی مردم گام‌های جهشی برداشته شود و خداوند یاری دهد تا به موفقیت دست یابیم.

آیت الله دستغیب با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به اقشار مختلف مردم در شرایط سخت کنونی، مطرح کرد: متاسفانه بسیاری از کسب و کارها به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، محدود و یا تعطیل شده اند، لذا لازم است هم کارفرمایان و هم مسئولان در این شرایط سخت بیشتر مراعات حال مردم را کنند و شرایط اقتصادی آن ها را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha