جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گروه های جهادی

حوزه/ مسئول گروه جهادی -تبلیغی "صراط مستقیم" گفت: پس از شیوع کرونا، گروه های جهادی با روحیه بسیجی و مخلصانه خود، همه ظرفیت و توانشان را برای شکست این ویروس منحوس به میدان آورده اند.

مسعود شهبازی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: برخلاف دروغ پراکنی و شایعه سازی های دشمنان، گروه های جهادی و بسیجی با آموزش های لازم و مهارت قابل قبول در راستای مقابله با کرونا، همه توان خود را بکار گرفته اند تا ان شاءالله با همت مردم و مسئولان و تلاش کادر پزشکی و درمانی کشور به زودی شر این ویروس نحس از کشور ما برداشته شود.

وی در خصوص فعالیت های گروه جهادی – تبلیغی صراط مستقیم نیز گفت: چند روزی پس از شیوع ویروس کرونا ما به مدت ۱۵ روز فعالیت اعضای خود را متمرکز بر تولید ژل و مواد شوینده و ضدعفونی کننده در یکی از کارخانه های شهرک شکوهیه قم کردیم که خوشبختانه طی این مدت در آن واحد صنعتی با همت بسیجیان و جهادگران، روزانه بین ۶ تا ۸ تن مواد شوینده و نیز حدود ۲ تا ۴ تن ژل و اسپری و ... تولید شد.

این طلبه جهادی افزود: هدف از این فعالیت جهادی تلاش برای تنظیم بازار و جوابگویی به نیاز مردم بود و خوشبختانه همه این اقلام تولیدی در سطح استان توزیع شد و بخشی از آن نیز در اختیار بیمارستان ها و مراکز درمانی درگیر با بحث کرونا قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به تولید و توزیع بیش از ۲ هزار ماسک به همت گروه جهادی صراط مستقیم بیان داشت: همچنین در روزها و هفته های اخیر اعضای گروه جهادی ما حضور فعالی در موکب سلامت منطقه پردیسان داشته و به ضدعفونی کردن خودروها و نیز مجتمع های مسکونی پرداخته اند، ضمن آن که به ویژه با توجه به تردد مردم به سوپرمارکت ها، روزانه دو مرتبه نسبت به ضدعفونی کردن آن ها پرداخته اند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha