سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 893530
۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
توزیع غذای متبرک رضوی

حوزه/ با هدف ایجاد روحیه معنوی در کادر درمان بیمارستان کوثر طرح «نسیم مهر رضوی» با هدف تشکر و قدردانی از کادر درمانی این بیمارستان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، فرج الله وفادار، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان سمنان عنوان کرد: با همکاری بنیاد کرامت رضوی در بیمارستان‌ کوثر سمنان اجرا شد، غذا و بسته‌های متبرک بین بیماران، کادر درمانی از جمله پزشکان، پرستاران، بهیاران، نیروهای خدماتی و همچنین مرکز نقاهتگاهی بیماران توزیع شد.

وفادار همچنین از توزیع بسته‌های متبرک نمک، نبات، گلاب و حرز امام رضا(ع) بین کادر درمانی و بیماران کرونا خبر داد و گفت: خادمیاران رضوی در این مراسم ضمن گرداندن پرچم متبرک بارگاه منور و ملکوتی آقا امام رضا(ع) در بین بیماران کرونایی بستری در بخش‌های مختلف، سلامتی و بهبودی آنان را از خداوند متعال مسئلت کردند.

وی با بیان اینکه بنا داریم در روزهای آتی در شهرستان‌های دامغان و گرمسار این طرح را به مرحله اجرا درآوریم، تصریح کرد: مداحی، قرائت صلوات خاصه حضرت رضا(ع) و توسل به حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و ارتباط زنده با حرم مطهر رضوی و تقدیر از ۸ نفر از خط‌ شکنان مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان کوثر را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در این طرح بود.

لازم به ذکر است، در خلال این برنامه معنوی جلسه‌ای نیز با حضور دکتر معماریان، مدیرعامل بیمارستان کوثر سمنان، حجت الاسلام حسنعلی عربی، مسئول جشن‌های زیر سایه خورشید استان و حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان، مسئول قرارگاه مردمی مبارزه با کرونا و جمعی از پزشکان، پرستاران و بهیاران برگزار شد و از زحمات کادر درمانی این بیمارستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha