پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام آذرپندار

حوزه/ ائمه جمعه آذربایجان‌غربی با صدور پیام های جداگانه، درگذشت حجت الاسلام آذرپندار را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، ۸ تن از ائمه جمعه آذربایجان غربی درگذشت حجت الاسلام جعفر آذرپندار، امام جمعه شهر چهاربرج را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر درگذشت عالم وارسته ‌و امام جمعه مردمی شهر چهاربرج حضرت حجت الاسلام آذرپندار موجب تالم و تاثر اینجانب گردید.

فقدان این روحانی انقلابی که سالها در کسوت مقدس روحانیت به تدریس و ترویج علوم دینی و تربیت طلاب و شاگران مکتب اهل بیت علیهم السلام پرداخته و در سنگر امامت جمعه شهر چهاربرج خدمات شایانی را در حوزه معارف دینی بجا گذاشته را به تمامی مردم‌شریف شهرستان میاندوآب و شهر چهاربرج و همچنین خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت عرض می کنم و شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم، از خداوند متعال مسألت دارم.

حجت الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب:
انا لله و انا الیه راجعون إذا مات العالم ثلم فی الإسلام ثلمة لا یسدها شیء

 ضایعه ی ارتحال عالم جلیل القدر حجت الاسلام حاج آقای آذر پندار امام جمعه چهاربرج سبب تاثر و اندوه فراوان شد. درگذشت آن عالم وارسته و اسوه زهد و تقوی ثلمه ای بزرگ  پدید آورد. آن عالم ربانی عمر پر برکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم شریف چهاربرج سپری نمود. وی عالمی وارسته بود که مخلصانه در حمایت عملی از نظام مقدس اسلامی و رهبری معظم انقلاب لحظه‌ای دریغ نکرد.

اینجانب بدینوسیله این ضایعه اندوه بار را به پیشگاه مقدس ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری،علمای اعلام، حوزه های علمیه، ائمه جمعه استان، نماینده محترم ولی فقیه، خانواده مرحوم و نیز به امت ولایتمدار مرحمت آباد(چهاربرج) تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان علو درجات آن عالم متقی را مسئلت می کنم.


حجت الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام جمعه سلماس:

 إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

رحلت عالم ربانی، روحانی وارسته امام جمعه  محترم شهر چهاربرج مرحوم حجت الاسلام آذرپندار رحمت الله علیه موجب تاثر و تألم شد.

این عالم بزرگوار چندین سال در جایگاه بلند نماز جمعه مردم را به تقوا و دیانت دعوت و خود تقوا و وارستگی را سرلوحه گفتار و کردار قرار داده بود و عمری همراه و همگام با مردم زندگی کرد و حیاتش را مصروف ارشاد و هدایت مردم کرد.

ارتحال این روحانی جلیل القدر را محضر بقیه الله الاعظم و مقام معظم رهبری و مردم شهر چهاربرج تسلیت عرض می‌کنم و برای بازماندگان به ویژه بیت محترم ایشان صبر و اجر خواستارم.

حجت الاسلام عیسی برادری، امام جمعه تکاب:

بسمه تعالی

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر درگذشت روحانی مجاهد و مردمی، امام جمعه محبوب شهر چهار برج، حجت الاسلام والمسلمین آذرپندار موجب تأثر عمیق اینجانب و همه مردم شریف تکاب و مؤمنین شد.

تلاش های چندین ساله آن فقید عزیز در عرصه ترویج معارف الهی و تقویت بنیه فکری، عقیدتی و انقلابی مردم شریف خطه مرحمت آباد، از یاد مردم مؤمن و عالم پرور آن دیار نخواهد رفت و ذخیره‌ای ارزشمند برای همکار محجوب و برادر سفر کرده ما خواهد بود. ان شاءالله.

اینجانب این فقدان تأسف بار را محضر حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری، علمای آن دیار و خانواده مکرم و همه بازماندگان تسلیت عرض می کنم و از خدای متعال رحمت و غفران الهی برای آن مرحوم و صبر و اجر برای بازماندگان را مسئلت دارم.


حجت الاسلام وحید طالبی، امام جمعه پلدشت:

بسم الله الرحمن الرحیم انا لله وانا الیه راجعون

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

با نهایت تاثر و تالم خبر درگذشت مدافع و مجاهد سلامت جناب حجت الاسلام حاج آقای جعفر آذرپندار (رحمه الله علیه) ، امام جمعه فقید شهر چهاربرج میاندوآب باعث اندوه فروان شد،آن مرحوم در طول عمر با برکتشان با خدمات ارزشمند خود موجب تقویت بینش دینی و انقلابی ، مردم شریف شهرستان میاندوآب بویژه شهر انقلابی چهار برج شده‌اند که در اذهان اهالی با بصیرت این منطقه ماندگار است.

اینجانب به نوبه خود این ضایعه را به محضر حضرت ولی عصر عجل الله و مقام معظم رهبری ، مردم غیرتمند و مومن شهرستان میاندوآب خاصتا شهر چهاربرج ، ائمه محترم جمعه، جامعه روحانیت و خانواده داغدار ایشان تسلیت عرض می‌کنم و شادی روح آن فقید سعید ، شهید راه سلامت  و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسئلت می‌دارم.


حجت الاسلام محمد رضا جباری، امام جمعه شوط:

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ

خبر درگذشت عالم وارسته ‌و امام جمعه مردمی شهر چهاربرج حضرت حجت الاسلام آذرپندار موجب تالم و تاثر اینجانب گردید.

درگذشت آن عالم وارسته و اسوه زهد و تقوی که حقیقتا شهید راه سلامت است ثلمه‌ای بزرگ  پدید آورد. ایشان عالمی وارسته بود که مخلصانه در حمایت عملی از نظام مقدس اسلامی و رهبری معظم انقلاب لحظه ای دریغ نکرد. اینجانب بدینوسیله این ضایعه ی اندوه بار را به پیشگاه مقدس ولی عصر (عج)،مقام معظم رهبری،علمای اعلام،حوزه‌های علمیه،ائمه جمعه استان، نماینده محترم ولی فقیه ،خانواده مرحوم و نیز به امت ولایتمدار چهاربرج تسلیت عرض نموده و از در گاه خداوند منان علو درجات آن عالم متقی را مسئلت دارم.

حجت الاسلام محمود، ابراهیمی امام جمعه نقده:

انا لله وانا الیه راجعون
یکی فرماندهان قرار گاه فرهنگی نمازجمعه حجت الاسلام جعفر آذرپندار در جبهه سلامت به سوی خدا پرواز کرد این مصیبت بزرگ را به فرمانده عالم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه و جانشین بحقشان فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری و فرماندهان قرار گاه‌های فرهنگی ائمه جمعه محترم و جامعه روحانیت و مردم عزیز آذربایجان غربی و مردم شریف چهار برج تسلیت عرض می‌کنم.

ان شاءالله مهمان امام سجاد علیه السلام باشد.

حجت الاسلام حسین فصیح نیا، امام جمعه شاهین‌دژ:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله(ص): موتُ العالم مصیبهُ لاتجبر وثُلمهُ لاتسد و هو نجم طُمِسَ و موت قبیله ایسر من موت عالم

درگذشت روحانی و عالم فداکار و امام جمعه انقلابی شهر چهار برج حضرت حجت السلام حاج آقای آذر پندار را محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و مقام معظم رهبری (دامت برکاته) و نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه استان علما و روحانیون بالاخص به مردم متدین و همیشه در صحنه شهر چهار برج تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات از خداوند منان خواستارم.

حشره الله مع ائمه معصومین(ع)

حجت الاسلام سید محمد هاشمی، امام جمعه ماکو:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله وانا الیه راجعون

با تأسف و تأثر فراوان، خبر درگذشت عالم عامل ربّانی، مرحوم حجت الاسلام آذر پندار(رحمت الله علیه) را دریافت کردم. این حادثه ناگوار، ضایعه‌ای برای روحانیت و جامعه‌ مذهبی شهر چهاربرج و به ویژه ارادتمندان و شاگردان ایشان و جوانانی است که از مجالس پر فیض و درس‌های سازنده‌ی وی بهره می‌بردند.

اینجانب تسلیت صمیمانه‌ خود را به آن بیت شریف و بازماندگان ایشان تقدیم داشته، علوّ درجات آن فقید سعید را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.
 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha