جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خواهران مراغه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراغه، از حضور جهادی خواهران طلبه این شهرستان در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا خبر داد.

خانم خدیجه واعظ سلطانی مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراغه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تبریز، بیان کرد: کادر، طلاب و اساتید این مدرسه با توجه به شرایط کنونی، برای مقابله با ویروس کرونا، بر خود وظیفه دانستند که از تمام ظرفیت خود برای مبارزه با این پدیده استفاده کنند.

وی اظهار کرد: این مدرسه علمیه از ظرفیت طلاب خود در امور تولید ماسک، مشاوره مذهبی، مشاوره دادن به نزدیکان و دوستان و سایر اقشار جامعه در کاهش التهابات استفاده کرده است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) مراغه افزود: تعدای از خواهران طلبه این مدرسه در طرح غربالگری با همکاری بسیج خواهران  مراغه شرکت کرده اند و همچنان ادامه دارد.

وی اظهار کرد: امروز همه باید برای مقابله با این بیماری به میدان بیایند، و تنها با عزم ملی و مدیریت جهادی می توان از این شرایط سخت عبور کرد. به امید خدا، حرکت های جهادی طلاب تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

واعظ سلطانی در پایان گفت: در اسلام به حفظ سلامتی  توصیه های زیادی شده و لازم است ملت عزیز ایران با رعایت کردن توصیه های پزشکی در از بین بردن این ویروس به همدیگر یاری رسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha