چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
پذیرش طلبه

حوزه/ مدرسه علمیه امام صادق(ع) (هراتی) شهرستان تربت حیدریه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اقدام به پذیرش افراد واجد شرایط از میان جوانان مستعد و علاقه مند می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، مدرسه علمیه امام صادق(ع)(هراتی) شهرستان تربت حیدریه برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ همزمان با پذیرش متمرکز حوزه علمیه خراسان در سال تحصیلی جاری اقدام به پذیرش افراد واجد شرایط از میان جوانان مستعد و علاقه مند می‌کند.

طلاب سطح دو و سه علاقه مند به تحصیل در رشته های تخصصی «فقه و اصول»، «تبلیغ» و «تفسیر و علوم قرآن» می توانند با اتمام سطح یک کتبی و شفاهی و همچنین قبولی نهایی در آزمون کتبی و مصاحبه در دوره های در نظر گرفته شده، مشغول به تحصیل شوند.

«اعطای دانشنامه تخصصی سطح سه»، «استفاده از اساتید مجرب در حوزه تدریس و پژوهش»، «بکارگیری دانش پژوهان توانمند در امور پژوهشی(نشست علمی، کنفرانس، مشاور پژوهشی...)»، «معرفی ممتازین جهت تدریس در مدارس و موسسات آموزشی شهرستان»، «به کارگیری دانش پژوهان توانمند در طرح های فرهنگی، تبلیغی شهرستان» و «امکان ادامه تحصیل در مقطع سطح چهار تخصصی و دکتری» از جمله مزایای این طرح پذیرش متمرکز شمرده می شود.

طلاب علاقه مند به تحصیل در حوزه می توانند از ۲۰ اسفند ۹۸ تا ۱۲ تیر ۹۹ در این طرح ثبت نام کنند؛ آزمون پذیرش این مدرسه ۱۹ تیرماه و همچنین مصاحبه اول مردادماه برگزار خواهد شد و نتایج پذیرش طلاب شرکت کننده در این دوره های تخصصی نیز ۱۵ مردادماه ۹۹ اعلام می شود.

شایان ذکر است، علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۹۱۵۵۳۲۷۴۳۰ و ۰۹۱۲۷۵۸۸۵۲۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha