پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام احد عبداللهی مدیر جدید حوزه علمیه لرستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به بازدید های دوره ای از ۱۳ مدرسه علمیه استان، گفت: در این بازدیدها تلاش می شود تا برخی مشکلات برطرف و زیر ساخت های آموزشی و پژوهشی مدارس ارتقا یابد.

حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: بازدید های دوره ای از مدارس علمیه استان لرستان و ارزیابی روند دوره های تهذیبی،آموزشی و پژوهشی اساتید و طلاب برای ارتقا شاخصه های کمی و کیفی تهذیب، آموزش و پژوهش از اهداف این بازدید ها و سرکشی ها است . 

وی با اشاره به اینکه در این بازدیدها نقاط ضعف مدارس در بخش های تهذیب، آموزش و پژوهش بررسی و ارزیابی می شود، خاطر نشان کرد: در این سرکشی ها تلاش می شود تا برخی مشکلات برطرف و زیر ساخت های آموزشی و پژوهشی مدارس ارتقا یابد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان یادآور شد: در دوره مدیریت جدید حوز استان، تاکنون از مدارس علمیه کمالیه، رضویه و امیرالمومنین(ع) خرم آباد بازدید شده و روند شاخصه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی این مدارس با کادر و اساتید مورد بررسی قرار گرفت. 

وی در پایان با بیان اینکه تلاش می شود تا با برنامه ریزی های منسجم و هدفمند شاهد ارتقای کمّی و کیفی شاخصه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی در مدارس باشیم، گفت: اساتید باید با تمام توان در ارائه مفاهیم اخلاقی تهذیبی، آموزشی و تحقیق و پژوهش به طلاب کوشا باشند تا در آینده شاهد تربیت مبلغانی مهذب و کارآمد برای اشاعه مفاهیم اخلاقی و سیره اهل بیت(ع) در جهان باشیم.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha