پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تبلیغ مجازی

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از اجرای برنامه های تبلیغی و فرهنگی ماه مبارک رمضان در فضای مجازی به همت بیش از هزار بانوی طلبه این استان خبر داد.

سمیه عزیزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با بیان اینکه امسال ویژه برنامه های تبلیغی فرهنگی ماه مبارک رمضان برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در فضای مجازی در حال برگزاری است، گفت: اجرای برنامه های قرائت و تفسیر قرآن کریم، ادعیه، قرائت صحیح اذکار نماز، پاسخگویی به سوالات احکام ویژه بانوان و پاسخگویی به شبهات دینی از مهمترین برنامه های مبلغان برای روزه داران در فضای مجازی است .

وی ادامه داد: برای بهره گیری بیشتر از فیوضات معنوی ماه مبارک رمضان، خواهران طلبه و مبلغه، مطالب قرآنی، احکام و ... را در کانال های فضای مجازی قرار داده و در این راستا پاسخگوی بانوان جامعه و روزه داران هستند . 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در ادامه با اشاره به اینکه خواهران مشاور مدارس علمیه، برنامه های مشاوره ای را در فضای مجازی راه اندازی کرده اند، خاطر نشان کرد: در این راستا مشاوران رسمی و مورد تائید مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران مشاوره های خانوادگی در زمینه های تربیت فرزند، سبک زندگی اسلامی، همسرداری و ... را به بانوان روزه دار ارائه خواهند داد . 

عزیزی در پایان با اشاره به برنامه های تبلیغی بهداشتی خواهران طلبه و مبلغ لرستانی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه، یادآور شد: مبلغان با ارائه مطالب بهداشتی در فضای مجازی، علاوه بر ایجاد روحیه امید بخشی برای غلبه بر استرس ناشی از این بیماری، توصیه های مراکز بهداشتی و کارشناسان را تا ریشه کنی و قطع زنجیره این ویروس منحوس را یادآوری و اطلاع رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha