پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 899382
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
سید علیرضا عبادی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: رسانه ها، مساجد، تریبون‌دارها، خانواده‌ها و سازمان‌ها، فرهنگ بسیج سازندگی را توسعه دهند.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئول و کارکنان بسیج سازندگی خراسان جنوبی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی، اظهار کرد: نوع کاری که در بسیج سازندگی و مشابه آن در برخی نهادهای دیگر انجام می شود، مسلما دارای گزارش، اعداد و ارقام است، اما اهمیت این نوع کارها هرگز در قالب گزارش نمی گنجد، زیرا بُعد مهم آن فرهنگ است.

وی با اشاره به اینکه اگر تبلیغات صحیحی صورت گیرد و جامعه و کشوری دارای اندیشه و فرهنگ بسیج سازندگی شود، به موفقیت خواهد رسید، افزود: در آخرالزمان بشر از اصل خودش بسیار جا می ماند، اما راه علاج این مشکلات جامعه بشری این است که به اصل خودش برگردد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه مشکل ما این است که انسانیت خود را فراموش کرده ایم، گفت: کاری که شما می کنید یک بعد فرهنگی دارد که باید آن را در انسانیت و اسلامیت جستجو کرد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه کار بسیج سازندگی دارای بطون زیادی است، ابراز داشت: اگر روزی جامعه بشری این شیطنت‌ها، مکر، حیله‌ها،جنگ‌های نیابتی و تنازع بقا را کنار بگذارد و دارای تفکر بسیج سازندگی شود، اگر جمعیت کره زمین چند برابر وضعیت کنونی شود، باز هم تولیدات اضافه می آید، اما وقتی دنیا در هوای نفس، حرص، لیبرال دموکراسی غربی و منافع شخصی افتاده باشد، هرگز اشباع نخواهد شد.

وی مطرح کرد: رسانه ها، مساجد، تریبون‌دارها، خانواده‌ها و سازمان‌ها باید فرهنگ بسیج سازندگی را توسعه دهند که اگر اینگونه شود دیگر فقیر معنی ندارد و همه دنیا آباد می گردد، و ما منتظر چنین روزی در ظهور حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: ارزش های والاتر تفکر بسیج سازندگی، قربة الی الله است که تحت هیچ محاسبه ی مادی نمی توان آن را گنجاند و این وسیله ی قرب الهی برای خدمت به محرومین، وراثتی است که از ائمه معصومین به شما رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی تأکید کرد: باید تلاش کنید تا جوانان و نوجوانان با سیستم شما بار آیند و به آنها بفهمانید که سیستم منافع شخصی، حرص، طمع و دزدی، یک بیماری است و سیستم بسیج سازندگی از جهت سلامت، یک انسان کامل است.

وی در پایان گفت: جایگاهی که اکنون در آن قرار دارید را با هیچ چیز معامله نکنید، زیرا سرافرازی دنیا و آخرت شما را به دنبال دارد.

انتهای پیام/ب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha