سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
علی جهانی

حوزه/ فیلمساز و مستندساز قمی گفت: رویکرد خلاقانه و هوشمندانه، لازمه موفقیت چه در ساخت مستند و چه در امر تولید برنامه های مناسبتی از جمله در ماه مبارک رمضان است.

علی جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با بیان این که بدون توجه به عنصر خلاقیت و هوشمندی در برنامه سازی نمی توان موفق به جذب مخاطب و تولید یک اثر ارزشمند و فاخر شد، اظهار داشت: ما در تولید محتوا و ارائه آن در قالب و فرم جذاب باید هنرمندانه و هوشمندانه عمل کنیم که طبعاً لازمه اش برخورداری از نگاه خلاقانه و به روز است.

وی افزود: حتی می توانیم از تجربه های جذاب خارجی استفاده کرده و آن را بومی و بر اساس رویکردهای دینی و فرهنگی خودمان به روز رسانی نماییم.

این فیلمساز و مستندساز همچنین با بیان این که ما سوژه ها و موضوعات جذابی در اطراف خودمان داریم که متأسفانه گاهی از آن ها غفلت می کنیم، گفت: بنده چند وقتی به دلایلی با برخی از آزادگان سر و کار داشتم و راجع به آن ها برنامه و مستند تولید می کردم و حقیقتاً باید بگویم که متأسفانه ما در بسیاری از مواقع از توجه به زندگی آزادگان و ایثارگران دفاع مقدس غافل بوده ایم و حال آن که می توانیم با تولید مستند، فیلم، برنامه های گزارشی و نیز مصاحبه با این عزیزان، هم کار ارزشمندی تولید کنیم و هم این که مخاطبان بسیاری را جذب این گونه آثار کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha