جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت السالام شرف پور

حوزه/ ‌مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: مسئولین به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم نگاه جدی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام شرف پور در جمع طلاب قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: مردم ایران همیشه در عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی در صحنه هستند و در موضوع مبارزه با بیماری کرونا و تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند و این جای تقدیر دارد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین افزود: مسئولین به بیانات مقام معظم رهبری بسیار دقیق و موشکافانه نگاه کنند، چرا که کلید واژه های مهمی که معظم له بیان می کنند برای کشور بسیار راهگشا بوده و مسیر تعالی و اقتدار نظام برآمده از خون شهدا را  تضمین می کند.

وی ادامه داد: دشمنان طی سال‌های گذشته کار آمدی ولایت فقیه و نظام دینی را در عرصه های مختلف به ویژه خنثی سازی توطئه های گوناگون، به خوبی مشاهده کرده اند و این جایگاه رفیع و مهم را مورد هدف قرار داده اند و امروز وظیفه ما دفاع از حکومت ولایی و نقش بی بدیل ولایت فقیه است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین اظهار کرد: این نظام برآمده از خون شهدا با هدایت و رهبری خلف و جانشین شایسته حضرت امام خمینی(ره) تمامی توطئه ها، تهدیدها و تحریم های دشمنان را به خوبی خنثی کرده که باید همواره قدردان این موهبت الهی باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha