دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نوزدهم

حوزه / مردم آران و بیدگل و زائران بارگاه حضرت محمد هلال بن علی(ع)، در شب نوزدهم ماه ‌مبارک رمضان ‌با حضور در مراسم احیای شب قدر و نیایش به درگاه خداوند یگانه بی‌همتا در محضرحضرت حق عرض بندگی و طلب آمرزش گناهان خود کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، جمع کثیری از مردم مؤمن و ولایی این شهرستان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی حرم مطهر، گلواژه های جوشن کبیر را در کنار گلزار شهدای این آستان زمزمه کردند و همصدا با نوای گرم حاج رضا نبوی، ندای "الغوث، الغوث خلّصنا من النّار یارب" سر دادند.

در این مراسم، حجت الاسلام حاج محمد علی عدالت، ضمن اشاره به گوشه ای از فضایل مولای متقیان علی(ع)، اظهار کرد: سرنوشت انسان در طول سال نیز در این شب رقم می‌خورد و معرفتی که از خود آغاز می شود و به او می‌رسد و در کوی دوست پناه می‌گیرد که آنجا ملجأ و پناهگاه دوستداران است. ایشان همچنین دعا برای تعجیل در فرج امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) را مهم ترین دعا در این شبها دانست.

دربخش های پایانی این مراسم، آیین برسر گرفتن قرآن برای استجابت دعا، شفاعت در بخشش گناهان و طلب حسن عاقبت توسط حجت الاسلام حاج محمد علی عدالت برگزار شد.

گفتنی است، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) درشهرستان آران‌ و بیدگل، ۱۰۰ کیلومتری شهر مقدس قم، شش کیلومتری کاشان و شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha