پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
قابل

حوزه/ ‌مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین گفت: مسئولین و هیأت امنای مساجد بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در روز قدس  را از بلندگوی مساجد پخش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی قابل، پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان گفت: روز جهانی قدس وحدت مسلمانان جهان را تقویت کرده و آنان را برای رسیدن به یک هدف مشترک در کنار هم قرار داده و این روز تجلی حمایت همه آزاد مردان جهان از مظلومان به ویژه فلسطین عزیز است.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه ابتکار امام راحل (ره) در نام گذاری روز قدس به یک نماد جهانی برای مبارزه همه جانبه با صهیونیسم تبدیل شده است، افزود: بنیانگذار انقلاب اسلامی با درایت و آینده نگری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس نامگذاری کردند که یادآوری همیشگی این روز بزرگ از سوی مردم ایران پاسخ کوبنده ای به رژیم صهیونیستی است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین به آیه «وَ کُونَا لِلظَّالِمِ خَصْماً وَ لِلْمَظْلُومِ عَوْناً؛ دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید» اشاره و بیان کرد: بر اساس آموزه های قرآنی حمایت از مظلوم و مستضعف در برابر ظالم یک اصل اساسی در سیاست خارجی نظام اسلامی است و مسلمانان در هر جای عالم باید به حمایت از مظلومان و مستضعفان بپردازند.

حجت الاسلام قابل تصریح کرد: امسال به دلیل شیوع این ویروس منحوس، بنا شده که مقام معظم رهبری در این روز بیانات مهمی را بیان کنند و  مسئولین و هیأت امنای مساجد بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در روز قدس  را از بلندگوی مساجد پخش کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha