جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با صدور پیامی، درگذشت حجت الاسلام مسعود رزمجو، امام جمعه شهر کمشجه استان اصفهان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، با صدور پیامی، درگذشت  حجت الاسلام مسعود رزمجو، امام جمعه شهر کمشجه استان اصفهان را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده مکرم مرحوم مغفور، جناب حجه الاسلام آقای مسعود رزمجو (رضوان الله تعالی علیه)

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

درگذشت برادر ارجمند و گرامی جناب حجه الاسلام آقای مسعود رزمجو را که در مدت خدمتگزاری در نهاد امامت جمعه در شهر شهید پرور کمشجه منشأ خدمات ارزشمند بودند موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید.

 آن روحانی خدمتگزار در ایام ضیافت الهی و در همجواری لیالی پر برکت قدر مهمان مائده‌ی مغفرت و رحمت حق گردید و ان شاء الله از برکات و خدمات ارزشمند فرهنگی ومعنوی انقلابی خود بهره مند خواهد بود.

این واقعه تأسف بار برای شما خانواده ی صبور آزمونی دشوار است که ان شاء الله با توکل بر الطاف الهی و توسل به انوار طیبه معصومین(سلام الله علیهم اجمعین) از آن سر بلند بیرون خواهد آمد.

اینجانب فقدان این روحانی انقلابی و مجاهد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم بزرگوار شهر کمشجه، جامعه روحانیت و ائمه محترم جمعه استان شهید پرور اصفهان به ویژه نماینده معزز ولی فقیه و بخصوص همسر مکرمه و فرزندان ارجمند خانواده آن عزیز سفر کرده تسلیت و تعزیت می‌گویم و برای روح پاک ایشان علو درجات و همنشینی با شهیدان و برای خانواده معزز و وابستگان و علاقمندان آن فقید سعید صبر و اجر بی پایان الهی را تمنا دارم. "عاش سعیداً و مات سعیداً ".
                                                                          
محمد جواد حاج علی اکبری
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور

گفتنی است، حجت الاسلام مسعود رزمجو، امام جمعه شهر کمشجه از توابع شهرستان برخوار استان اصفهان، بامداد روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه، بر اثر سانحه تصادف دارفانی را وداع گفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • موسسه صحیفه سجادیه IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
    0 0
    شیخ مسعود رزمجو از شاگردان جانباز شهید آیت الله عباس لطفیان قمی سرگزی و عضو فعال موسسه صحیفه سجادیه و رساله حقوق بودند شادی روحش صلوات