جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری، مسئول مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه های علمیه

حوزه/ مدیرعامل خبرگزاری حوزه گفت: رسانه، ارتباطات و بین الملل، محور پیشران فعالیت حوزه و روحانیت به شمار می روند که به خصوص در دنیای کنونی، اهمیت بیش از پیشی پیدا کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سید مفید حسینی کوهساری طی سخنانی در نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی نهادها و مراکز حوزوی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی در  خبرگزاری حوزه برگزار شد، با بیان این که امروز ما حقیقتاً در یکی از حساس ترین مقاطع تاریخی بسر می بریم، اظهار داشت: در چنین مقطع حساسی آن هم در عصر غیبت، ما در نهاد روحانیت به عنوان یکی از حساس ترین نهادهای جریان ساز و به طور خاص تر در بخش رسانه و ارتباطات به عنوان یکی از مهم ترین و حساس ترین بخش های حوزه های علمیه مشغول به فعالیت هستیم و همه این ها نشان دهنده اهمیت حیطه کاری و رسالت تاریخی ماست.

 وی افزود: به لطف الهی پس از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، هم اکنون نهاد حوزه و روحانیت به پختگی نسبی خوبی رسیده، به طوری که امروز ما دارای ظرفیت ها و توانمندی های ارزشمندی از جمله در بخش ارتباطات و رسانه هستیم که در این باره همچنین می توانیم از ظرفیت ایجاد شده در شورای هماهنگی نهادهای حوزوی نیز استفاده لازم را ببریم.

مدیر عامل خبرگزاری حوزه همچنین با بیان این که بی شک یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین ارکان مراکز حوزوی، بخش بین الملل، رسانه و ارتباطات است، گفت: این سه مجموعه در واقع بخش پیشران حوزه و روحانیت است که به ویژه در دنیای امروز اهمیت مضاعفی پیدا کرده است.

وی با اشاره به لزوم تداوم این جلسات و هم اندیشی ها بیان داشت: مرکز ارتباطات و بین الملل حوزه و رسانه رسمی حوزه های علمیه آمادگی همکاری کامل با مراکز و نهادهای حوزوی در راستای فعالیت های مربوطه را دارد و درخواست ما این است که ان شاءالله برکات این هم اندیشی ها و جلسات هم افزایی تداوم داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری همچنین خاطرنشان کرد: بدون تردید چنانچه ما با یکدیگر، هماهنگ تر باشیم، این نقش پیشرانی برای حوزه و روحانیت بهتر محقق می شود و در نتیجه ی بهره گیری از ظرفیت های عظیم موجود، تحولات مطلوبی در آینده رقم می خورد که ان شاءالله از برکات آن نظام و انقلاب و جامعه بشریت نیز بهره مند خواهند شد.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha