پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فضای مجازی

مدیر مدرسه علمیه خاتم الوصیاء(عج) فاضل آباد گفت: طلاب امسال پویش های مجازی را جایگزین راهپیمایی ها خواهند کرد تا بار دیگر خواب راحت را از رژیم اشغالگر و کودک کش و وحشی خوی اسرائیل بربایند.

خانم سکینه حاجی آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، بیان کرد: در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره)، روز قدس نامگذاری شده است، هرساله مردم عزیز ایران و مسلمانان دیگر کشورها با شرکت در راهپیمایی، انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم اشغالگر اسرائیل و همفکران پلیدش نشان می دادند.

وی گفت: امسال‌ به دلیل وجود ویروس منحوس کرونا از این تجمعات و راهپیمایی ها محروم شده ایم، دشمنان فلسطین و اسلام مسرور نباشند، چرا که ملت شریف ایران با هوشیاری کامل تا تحقق شعار «همواره نبرد تا پیروزی و رهایی قدس شریف»‌ به ‌خونخواهی شهید ‌قدس سردارسلیمانی معمار توانمندسازی جبهه مقاومت به پا خواهند ایستاد.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الوصیاء(عج) فاضل آباد خاطرنشان کرد: در مسیر حمایت از شهید سردار سلیمانی و جبهه‌ مقاومت برای ‌آزادسازی ‌بیت‌المقدس ‌و ‌ملت‌ ‌مظلوم ‌فلسطین ‌و ‌محو ‌رژیم ‌غاصب‌ صهیونیستی از ‌صحنه‌ روزگار، دست ‌از مبارزه بر نمی داریم.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الوصیاء(عج) فاضل آباد تاکید کرد: با تمام وجود و تا آخرین قطره خون پای آرمان های انقلاب که یکی از بنیادی ترین آن ها دفاع از ملت شریف فلسطین است، ایستادگی می کنیم و طلاب امسال پویش های مجازی را جایگزین راهپیمایی ها خواهند کرد تا بار دیگر خواب راحت را از رژیم اشغالگر و کودک کش و وحشی خوی اسرائیل بربایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha