پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
عید فطر

حوزه/ حجت‌الاسلام رجب پور، به مناسبت فرا رسیدن عید سفید فطر، پیام تبریکی به کلیه مدیران، اساتید و طلاب خواهر مدارس علمیه خوزستان صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالأمیر رجب پور، مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیامی صادر کرد.

بر اساس این گزارش، متن این پیام بدین شرح است؛

ای ماه آسمانی، ای مخلوق و فرمان‌بر ایزد، ای آنکه در منازل فلکی به تقدیر الهی شتابانی و به مدار آسمانی به طاعت حق دائم دور می‌زنی.

من به خدایی که شبهی تار را به نور تو روشن داشته و راه‌های مبهم و ناپیدا را به تو پیدا ساخته ایمان آورده‌ام که تو را یکی از آیات قدرت و ادله سلطنت خویش قرار داد.

پاک و منزه است خدای من که شگفتی تمام در کار آفرینش تو کرد و لطف و زیبایی صنع خویش را نمودار ساخت. تو را کلید قفل بسته زمان و ظهورت را هر ماه نو برای تاریخ قرار داد.

از خداوند متعال می‌خواهم تو را ماه با برکتی بر ما قرار دهد و جانمان را پاکی از آلایش قرار دهد که دیگر هرگز آن را گناهان به پلیدی نشانند.

پروردگارا بر محمد و آل محمد درود فرست و ما را از بهترین کسانی قرار ده که ماه بر آن‌ها طلوع می‌کند و نیکوترین مردمان که به ماه می‌نگرد و سعادتمندترین افراد که تو را در این ماه پرستش می‌کند.

پروردگارا تو را سپاس که در این ماه عزیز ما را میهمان خود قرار دادی و توفیق طاعت و توبه از گناهان عطا فرمودی.

پس ای مهربان‌ترین مهربانان ما را از گناه در آینده محفوظ بدار و شکر نعمت خود را به ما بیاموز و لباس عافیت بپوشان و به‌وسیله استکمال نفس و طاعتت، نعمتت را بر ما به حد کمال رسان و طاعت ما را بپذیر...

اللهمَّ لَا تَجْعَلْهُ آخِرَ الْعَهدِ مِنْ صیَامِنَا إیَّاهُ فَاِنْ جَعَلْتَهُ فَاجْعَلْنِی مَرحُوماً وَ لَا تَجْعَلْنِی مَحْرُوماً

حلول ماه شوال را به کلیه مدیران، اساتید، طلاب و خانواده محترم حوزه علمیه خواهران تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

امیدوارم به برکت دعای خیر شما سروران گرامی بزرگ‌ترین عیدی ما تعجیل در فرج آخرین سلاله پاک حضرت زهرا(س) باشد به امید آنکه به زودی در قدس شریف به امامت مقتدای خود نماز جماعت برپا کنیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha