پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/دیدار رئیس کمیته امداد کشور با آیت الله اعرافی

حوزه/ بنیاد مستضعفان و انتساب آن به رهبر معظم انقلاب به عنوان نهاد برآمده از انقلاب رسالت سنگینی دارد و هر اندازه تلاش ها فاخرتر باشد، باز می توان به دستاوردهای ارزشمندتری دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  آیت الله اعرافی عصر پنجشنبه در دیدار پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان، ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های اجتماعی بنیاد مستضعفان براساس نگاه جامعه شناسانه و مردم گرایی حاکم بر بنیاد تقدیر نمود و ابراز داشت:  بنیاد مستضعفان و انتساب آن به  رهبر معظم انقلاب به عنوان نهاد برآمده از انقلاب رسالت سنگینی دارد و هر اندازه تلاش‌ها علمی و کارشناسی‌تر باشد، می توان به دستاوردهای ارزشمندتری دست یافت.

مدیر حوزه های علمیه در ادامه ضمن اشاره به فعالیت های اقتصادی بنیاد مستضعفان با بیان این که امیدواریم بنیاد مستضعفان از اثرگذارترین مجموعه های اقتصادی کشور باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به درک جنابعالی از سختی‌های نیازمندان در دوره مسئولیت در کمیته امداد، قطعا بهتر می توانید رسالت خطیر محرومیت زدایی را به پیش ببرید.

وی بر لزوم توجه به جامعه نخبگانی دانشگاه ها تأکید نمود و یادآور شد: باید با ورود قوی در حوزه های تحقیقاتی در تأمین زیرساخت های فکری و آزمایشگاهی زمینه را برای جذب و فعالیت علمی نخبگان جوان و استعدادهای برتر دانشگاه و کارآفرینان فراهم نمود تا بتوان اندیشه های پویا را در چرخه های علمی- صنعتی وارد کرد و جلوی فرار مغزها و معطلی استعدادها را گرفت.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه، همچنان بر ضرورت شفافیت کاملی در همه فعالیت‌ها تأکید و از اقدامات بعمل آمده در این زمینه و در کمک به مردم و مسئولان و رعایت همه قوانین کشور تشکر کرد و نیز اهمیت طرح جامع اقتصادی و سرمایه‌گذاری مبتنی بر اقتصاد مقاومتی و در حوزه‌های راهبردی و استراتژیک و کمتر مورد استقبال در بخش خصوصی یادآوری نمود و بر واسپاری و مشارکت با مردم و تعاونی‌ها تأکید کرد.

آیت الله اعرافی در پایان از اهتمام به توصیه‌های رهبری معظم و توجه به معلولان و مستمندان و نیازمندان و بیماران و داغدیدگان بویژه در ایام کرونا در سطح کشور و قم صمیمانه تقدیر و تشکر و برای وی و همکارانشان در تحقق برنامه‌های اساسی و تحولی آرزوی توفیق کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha