جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام‌جمعه سلفچگان

حوزه/ امام‌جمعه سلفچگان بابیان این‌که مجلس یازدهم باید به‌صورت جهادی و انقلابی عمل کند، گفت: پیشرفت و گسترش عدالت در کشور در گرو تصویب قوانین صحیح در مجلس یازدهم است.

حجت‌الاسلام محمدحسین کتابچی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز دوره چهارساله مجلس یازدهم در روزهای اخیر اظهار داشت: همان‌طوری که در پیام رهبر انقلاب نیز به‌خوبی به آن اشاره‌شده بود این مجلس باید به‌خوبی با وضع قوانین اقدام به ریل‌گذاری کرده و کشور را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهد.

وی به اولویت‌های مجلس یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به این رهبر انقلاب این دهه را دهه پیشرفت و عدالت نام‌گذاری کردند تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌ها باید این شعار را محور خود قرار بدهند و در این زمینه گام بردارند.

حجت‌الاسلام کتابچی افزود: مجلس شورای اسلامی نیز باید در این مسیر قدم بردارد و با وضع قوانین مناسب زمینه‌های رسیدن به این هدف را فراهم سازد.

وی پیشرفت و عدالت را دو حلقه‌ای مهم در موفقیت و سرافرازی کشور عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس در تصویب قوانین و نظارت باید به این دو حلقه توجه ای ویژه‌ای داشته باشند تا کشور به سمت ترقی پیش برود.

حجت‌الاسلام کتابچی تأکید کرد: اگر به پیشرفت برسیم بسیاری از مشکلات کشور از قبیل تولید و اشتغال خودبه‌خود حل خواهد شد و در این زمینه نگرانی‌ها کاهش خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha